Byttet klokke med et familiemedlem.No pain no gain
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byttet klokke med et familiemedlem.No pain no gain
Närbild
Inte närbild (kallas det helbild?)
Ja, det är lurigt med bilder och vinklar. 35mm runt min 18,7 handledEtt bra exempel på hur närbild förvränger proportionerna.
Den ser nästan ut att vara för stor på första bilden.
Handleden blir bredare när man vinklar som på bild nr två. Verkligheten ligget mellan de två.Ett bra exempel på hur närbild förvränger proportionerna.
Den ser nästan ut att vara för stor på första bilden.
skulle säga perfekt.
Har nu bestämt mig efter burit den tre veckor i sträck. 35 mm YM passar min handled fint. Nöjd med storleken.
Fanns det några initiala tveksamheter kring storleken? Också sneglat på mindre YM’s …
Har nu bestämt mig efter att ha burit den tre veckor i sträck. 35 mm YM passar min handled fint. Nöjd med storleken.
Faktiskt. Hade aldrig testat den innan jag klickade hem denna. När jag plockade upp den ur boxen kändes den lite liten. Hade förväntat mig att den skulle kännas lite mer som TOG 6202 i storlek. Tavlan är rätt liten på denna.Fanns det några initiala tveksamheter kring storleken? Också sneglat på mindre YM’s …
Det närmaste ja kommit är Seamastern på 36 mm men den har jag alltid burit på nato som ju gör en del för den upplevda storleken…
Klockren!
Har nu bestämt mig efter att ha burit den tre veckor i sträck. 35 mm YM passar min handled fint. Nöjd med storleken.
Ser onekligen bra ut på armen, speciellt matchat med ringenFaktiskt. Hade aldrig testat den innan jag klickade hem denna. När jag plockade upp den ur boxen kändes den lite liten. Hade förväntat mig att den skulle kännas lite mer som TOG 6202 i storlek. Tavlan är rätt liten på denna.
36,5 mm dykarbeater. ska dock sätta på annat armband
Hoppla, kände inte till dom nya Promaster som släppts i denna storlek. Alltid velat testa en liten dykare. Beställde genast en blå.Håller med den är grym
Du kommer inte ångra dig den är riktigt mysig Har redan fått lite repor på min så den börjar se mysig utHoppla, kände inte till dom nya Promaster som släppts i denna storlek. Alltid velat testa en liten dykare. Beställde genast en blå.
Härligt. Ja det blev inte den nya blå utan den äldre blå. Den nya verkar ha så skrikig blå färg. (Visste inte att den blå fanns sen tidigare heller ). Borde "dyka" upp imorgon, får hoppas det är rätt variant jag får nu bara...Du kommer inte ångra dig den är riktigt mysig Har redan fått lite repor på min så den börjar se mysig ut
Jäklar vad tight, får du inte ont?34mm går fint - hvis man justerer lenken ordetlig.
Tack! Sorry för nybörjarfrågornaWS = Wrist Shot
Och det fick vi ju här
Haha gissar att du provade frugans? Storleken var dock bra!34mm går fint - hvis man justerer lenken ordetlig.
36mm är manligtManlig eller inte med sina 36mm, gillar den som dressad klocka iaf.
Verkligen, att man ska hävda sig med en stor tallrik på handleden är raka motsatsen36mm är manligt
Jag har en 36mm som ligger och väntar på att hämtas ut, kommer dock inte åt den före måndag. Annars har den här 28mm fått en hel del handledstid.Verkligen, att man ska hävda sig med en stor tallrik på handleden är raka motsatsen