• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Manlig nog att bära en liten klocka?

loevhagen

Patek
2-Faktor
Byttet klokke med et familiemedlem.

1b58d0c5-7e9c-473b-81c6-fe0644236c21-jpeg.2349780
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
IMG_5658.jpeg

Har nu bestämt mig efter att ha burit den tre veckor i sträck. 35 mm YM passar min handled fint. Nöjd med storleken.
Fanns det några initiala tveksamheter kring storleken? Också sneglat på mindre YM’s …

Det närmaste ja kommit är Seamastern på 36 mm men den har jag alltid burit på nato som ju gör en del för den upplevda storleken…
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Fanns det några initiala tveksamheter kring storleken? Också sneglat på mindre YM’s …

Det närmaste ja kommit är Seamastern på 36 mm men den har jag alltid burit på nato som ju gör en del för den upplevda storleken…
Faktiskt. Hade aldrig testat den innan jag klickade hem denna. När jag plockade upp den ur boxen kändes den lite liten. Hade förväntat mig att den skulle kännas lite mer som TOG 6202 i storlek. Tavlan är rätt liten på denna.
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
Faktiskt. Hade aldrig testat den innan jag klickade hem denna. När jag plockade upp den ur boxen kändes den lite liten. Hade förväntat mig att den skulle kännas lite mer som TOG 6202 i storlek. Tavlan är rätt liten på denna.
Ser onekligen bra ut på armen, speciellt matchat med ringen 😀
 

Urtyp

Audemars
Du kommer inte ångra dig den är riktigt mysig👌 Har redan fått lite repor på min så den börjar se mysig ut😄
Härligt. Ja det blev inte den nya blå utan den äldre blå. Den nya verkar ha så skrikig blå färg. (Visste inte att den blå fanns sen tidigare heller 🙈). Borde "dyka" upp imorgon, får hoppas det är rätt variant jag får nu bara... 🤞
 
  • Like
Reactions: C-J
Topp