Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det är stort. Du får nog gå ned på 23 innan det känns litet.Brukar ibland köra ett gammalt arvegods från 70-talet.
28x28mm, får väl räknas som liten?
Ser blaffig ut. Bättre kan duBrukar ibland köra ett gammalt arvegods från 70-talet.
28x28mm, får väl räknas som liten?
Otrolig! Har som mål att skaffa en Tank Louis i gulguld någon gång. Är det värt att mellanlanda i en must, eller är risken att man "nöjer sig"?Tank på 23 mm, inget fel på testonivåerna och 19,5 cm handled.
”Risken” är att du vill komplettera med andra Tank-modeller. Typ:Otrolig! Har som mål att skaffa en Tank Louis i gulguld någon gång. Är det värt att mellanlanda i en must, eller är risken att man "nöjer sig"?
Mycket fintBröllopsfest igår, dressklocka på!
Mycket fint
Kul att den fått ett nytt livHar inte direkt superstora handleder, men detta är min minsta klocka. Köpte den spontant till ett bröllop förra året och nu har den blivit min näst mest använda klocka!
Är denna 36mm? Ser ut att passa riktigt bra på din handled!Midsize
Wow! Första gången jag ser en helguldig Seamaster. Vad är ref.nr på denna?Midsize
Ser stor ut,du får kika på damklockor som är 20mm.Har dykt på västkusten med denna 36mm några dagar nu.
Håller med, ovanför ytan kör jag ofta med denna 26mm, lite i största laget den med faktisktSer stor ut,du får kika på damklockor som är 20mm.
Cool men inte direkt liten?
Nä men inte direkt manlig hellerCool men inte direkt liten?
Blodröd och superhårda stenar är rätt manligt ändå!Nä men inte direkt manlig heller