Men dom är borta härifrån nuJag gjorde 2 gånger. De skulle "kolla på det".
Edit.
Ställde frågan o samma epost-tråd igen.
Sök besiktningsperson - Sveriges handelskamrar
besiktning.nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men dom är borta härifrån nuJag gjorde 2 gånger. De skulle "kolla på det".
Edit.
Ställde frågan o samma epost-tråd igen.
Mycket bra. Skam den som ger sig.
Däremot står det klart och tydligt på hemsidan att det finns en av Sveriges Handelskamrar förordnad värderingsman på plats...
Från hans linkedInDäremot står det klart och tydligt på hemsidan att det finns en av Sveriges Handelskamrar förordnad värderingsman på plats...
Men det kan uu vara någon annan än
Hr Hedenbjörk iofs.
Ett skämt! Som alltid…
Vintage Omega 135.007, Seamaster 30, 1963
Pris: 27700 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
En väldans massa "***" i beskrivning, brukar inte båda gottEtt skämt! Som alltid…
Vintage Omega 135.007, Seamaster 30, 1963
Pris: 27700 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Nej och läser man sedan vad det innebär så blir man än mer snurrig.En väldans massa "***" i beskrivning, brukar inte båda gott
Måste ju gå att pruta utav bara....tänker jag.Sjukaste av allt med att läsa denna tråd är att hans "butik" verkar gå runt (?)
Eller åtminstone har Marcel funnits ett ganska bra tag nu...
På vilket sätt är ditt inlägg relevant för tråden?Jag har själv sålt och köpt mycket på Tradera vad gäller urverk. Ordet "bra pris" eller "fynd" försvinner snabbt när företag säljer på plattformen.
Vad gäller säkerhet och att du får äkta vara är det ingen som garantera det, Tradera avskriver sig ansvar även med "köparskydd" & säljare kan alltid skylla på "Posten".
Varken säljare eller köpare tjänar på att göra affärer via dessa plattformar, vill man ha en bra deal så skall man våga möta folk och göra F2F-affärer, funkar alltid bäst!
”
Måste ju älska att man behöver en jäkla karta för att förstå”
Grading and assessments
Color grade dial:Riverside
Damage grade dial:Flawless
Condition case: NP-Surface-P
Overall impression:Grade AAA
”
Men vet du inte att han använder den grading man tydligen använder för att gradera diamanter då han anser att den är mest sanningsenlig och bedömer fler nivåer osv av själva objektet.Måste ju älska att man behöver en jäkla karta för att förstå
"To understand our rating system, please see our profile here at Tradera"
Anser mig som hyfsat normalbegåvad med en helt OK utbildning. Men det periodiska systemet och dess olika kombinationer förefaller enkla i jämförelse.
Annonser från MarcelsWatchGroup på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från MarcelsWatchGroup på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com
Mycket korrekt, han kan säga och värdera vad han vill men i skrivande stund har han ingen godkänd besiktningsperson, allt han säger är då bara ren BS...Då och då dyker denna tråd upp i flödet igen med ockrarpriser och bristande vandel. Bra att att mannen blivit av med sin värderingsmans-status. Marcel Watch Group är IMO officiellt certifierat...
Om jag inte missminner mig så är dessutom deras argument att folk har svårt att förstå en vanlig gradering på 1-10, och att deras galna betygssystem ska underlätta för köparna…Måste ju älska att man behöver en jäkla karta för att förstå
"To understand our rating system, please see our profile here at Tradera"
Anser mig som hyfsat normalbegåvad med en helt OK utbildning. Men det periodiska systemet och dess olika kombinationer förefaller enkla i jämförelse.
Annonser från MarcelsWatchGroup på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från MarcelsWatchGroup på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com