Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och detta är enda recensionen hon gjort någonsin, som pricken över i.Never forget, såhär en fredagseftermiddag, när en av Marcel Watch Groups styrelseordföranden gick in i butiken enbart för att fönstershoppa - men hejsan hoppsan blev överraskad och impad över servicen, det trevliga bemötandet och det genuina klockintresset de (hon ...och andra ägaren då eller?) var och gick ut med en klocka på handleden.
Också bra att det går bra att höra av sig till sin andra styrelseordförande, om det skulle vara några som helst frågor alltså.
Googles recension av Marcels Watch Group AB av Angelica Hedenbjörk
âââââ "Jag gick in i butiken för att fönstershoppa men ett trevligt bemötande, bra service och ett genuint intresse för klockor gjorde att jag gick ut med en ny skönhet pÃ¥ handleden. De är även väldigt tÃ¥lmodiga när man stÃ¥r och velar mellan vilken klocka man ska köpa, ett stort...g.co
Marcels Watch Group AB - Göteborg - Befattningar
Allabolag.se ger dig företagsinformation om Marcels Watch Group AB, 559074-7480. Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar.www.allabolag.se
Se där, ytterligare en recensent som faktiskt finns i verkligheten!Never forget, såhär en fredagseftermiddag, när en av Marcel Watch Groups styrelseordföranden gick in i butiken enbart för att fönstershoppa - men hejsan hoppsan blev överraskad och impad över servicen, det trevliga bemötandet och det genuina klockintresset de (hon ...och andra ägaren då eller?) var och gick ut med en klocka på handleden.
Också bra att det går bra att höra av sig till sin andra styrelseordförande, om det skulle vara några som helst frågor alltså.
âââââ "Jag gick in i butiken för att fönstershoppa men ett trevligt bemötande, bra service och ett genuint intresse för klockor gjorde att jag gick ut med en ny skönhet pÃ¥ handleden. De är även väldigt tÃ¥lmodiga när man stÃ¥r och velar mellan vilken klocka man ska köpa, ett stort...g.co
Allabolag.se ger dig företagsinformation om Marcels Watch Group AB, 559074-7480. Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar.www.allabolag.se
Never forget, såhär en fredagseftermiddag, när en av Marcel Watch Groups styrelseordföranden gick in i butiken enbart för att fönstershoppa - men hejsan hoppsan blev överraskad och impad över servicen, det trevliga bemötandet och det genuina klockintresset de (hon ...och andra ägaren då eller?) var och gick ut med en klocka på handleden.
Update: Marcels värderade farsans Pepsi 16750 -88 fullset till 198'. Vad säger panelen, rimligt eller i överkant?
Enda ägaren. Köpt i EU. Väl använd. Fin patina. Mycket stretch i länk. Servad 2 gånger, senast 2022.
Mycket har hänt senaste året i prisutvecklingen på Rolex. Anledningen till att jag frågar här var främst för Marcels är ju känd för att blåsa upp värderingarna. Jag hittar då flera på Chrono för 150', men även över 200'. Därav min fråga.Ett år gammal annons. Finns en hel del annonser att jämföra med. Han har väl sökt på vad som finns till salu, ingen raketforskning direkt.Säljes - Rolex 16750 Pepsi
Säljer en 16750 på oyster i riktigt fint skick. Klockan kommer med box, tags, certhållare och servicekvitto från AD i Aten. Daterad 1987. Väldigt fint skick; boetten är skarp, länken har knappt någon stretch och tavlan är felfri (med lite patina på index). På klockan sitter ett submariner...klocksnack.se
Chrono24 är världens sämsta prisreferens. Med det sagt så har Marcels värderingar lyfts i relation till att de själva tar extrema överpriser. Att värdera anskaffningsvärde för andras klockor är något helt annat.Mycket har hänt senaste året i prisutvecklingen på Rolex. Anledningen till att jag frågar här var främst för Marcels är ju känd för att blåsa upp värderingarna. Jag hittar då flera på Chrono för 150', men även över 200'. Därav min fråga.
Varför tror du som sagt att jag frågar här? Suck. Vi släpper det och trevlig kväll mod.Chrono24 är världens sämsta prisreferens. Med det sagt så har Marcels värderingar lyfts i relation till att de själva tar extrema överpriser. Att värdera anskaffningsvärde för andras klockor är något helt annat.
Jag trodde du undrade om värderingen var vettig. Du fick ett prisexempel men tyckte inte det var aktuellt nog. Värderingar i försäkringssyfte är lurigt för värdet som sätts är aktuellt anskaffningsvärde. Hitta tre motsvarande som går att köpa idag och dra genomsnittspris så har du försäkringsvärdet (förenklat beskrivet).Varför tror du som sagt att jag frågar här?
Update: Marcels värderade farsans Pepsi 16750 -88 fullset till 198'. Vad säger panelen, rimligt eller i överkant?
Enda ägaren. Köpt i EU. Väl använd. Fin patina. Mycket stretch i länk. Servad 2 gånger, senast 2022.
Jag tror du missade det. Det är ju en NP-DG och Grade AAA. Höjer ju såklart värdet.Man kan kort och gott säga att vill man ha sina saker värderade för höga värden så är denna bondfångare rätt man att vända sig till, men vill man handla begagnade klockor är han den sista att vända sig till, om man inte gillar att bli totaltblåst och vaska bort sina pengar.
Hmmmm. Tänk den som är lite sugen på att köpa en enkel Seiko 5. Ska man köpa en sprillans ny med länk eller betala mer än dubbla priset för en begagnad snart tre år gammal utan länk från bondfångaren? Men det kanske är värt att betala premium för begagnade instegs-Seikos med tanke på den fina servicen som styrelseordföranden trots allt fått i butiken? (spår av ironi)
En påse hundskit höjer värdet mer än vad Marcels certifikat gör.Jag tror du missade det. Det är ju en NP-DG och Grade AAA. Höjer ju såklart värdet.
Och med certifikat såklart. Marcels egna alltså.
Fick man inte med en Marcels originalbox pianolack också? Har gått förbi det stället några gånger och varit lite sugen att kolla...En påse hundskit höjer värdet mer än vad Marcels certifikat gör.
Just Seikon ovan saknar både orgbox, orgcert och orgband. Inte ens marcel-box får man. Men den har fått ”miniservice” och marcel-cert. Och urtavlan är riverside flawless. Premium kind of shit.Fick man inte med en Marcels originalbox pianolack också? Har gått förbi det stället några gånger och varit lite sugen att kolla...
Priset är ju som förväntat, fullständigt orimligt. Obegripligt att de finns kvar.Liknande vintagespännen från Omega brukar gå för drygt 400 kr på Ebay. Marcels vill ha 4000 kr och bjuder inte ens på frakten.
”Idiotens mamma är alltid gravid” Tyvärr finns det säkert många okunniga och lättlurade stackare som inte gör sin hemläxa och köper in på skitsnacket från Marcel.Priset är ju som förväntat, fullständigt orimligt. Obegripligt att de finns kvar.
Jo uppenbarligen. Men fortfarande förvånande när klarhet ligger en Google sökning bort.”Idiotens mamma är alltid gravid” Tyvärr finns det säkert många okunniga och lättlurade stackare som inte gör sin hemläxa och köper in på skitsnacket från Marcel.
Hahahahahahaha det där borde f#n vara olagligt helt seriöst. Rent bondfångeri som kanske nån stackare går på.Liknande vintagespännen från Omega brukar gå för drygt 400 kr på Ebay. Marcels vill ha 4000 kr och bjuder inte ens på frakten.
Någon borde orka kontakta handelsmakammren igen.Hahahahahahaha det där borde f#n vara olagligt helt seriöst. Rent bondfångeri som kanske nån stackare går på.
Eller samtliga försäkringsbolag, för hans värderingar/intyg borde vara olagliga i rent försäkringssyfte.Någon borde orka kontakta handelsmakammren igen.
Jag gjorde 2 gånger. De skulle "kolla på det".Någon borde orka kontakta handelsmakammren igen.