Då är vi överensSom jag skrev innan
Vilken tid släpps avsnittet? Intresset har väckts
Edit. Nevermind. Står ju kl 19
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi överensSom jag skrev innan
Robert Ashberg kommer instormande.Kan det vara så att det är ett sk
Wallraff-reportage?
Söker man ”Marcel watch group” på Google, så dyker denna tråd upp som en av dom första länkarna. Hur kommer det sig att du missat tråden?Jag kommer avvakta med kvällens avsnitt för att bilda mig en uppfattning, jag kände inte till Marcel watches mer än att jag hade ett trevligt möte med Christoffer i Göteborg.
Nu är jag varken kunnig eller speciellt intresserad av vintage.Söker man ”Marcel watch group” på Google, så dyker denna tråd upp som en av dom första länkarna. Hur kommer det sig att du missat tråden?
Snyggt! Om du efter din samlade bild väljer att lägga ut den sedan så kommer jag titta då jag antar att du som träffat honom sett något som jag säkert missat här i trådenJag kommer avvakta med kvällens avsnitt för att bilda mig en uppfattning, jag kände inte till Marcel watches mer än att jag hade ett trevligt möte med Christoffer i Göteborg.
Du läste inte ens inlägget ovanför ditt?Inte hittar jag nått avsnitt med Marcel watches
Missade det vet inte hur jag lyckades.Du läste inte ens inlägget ovanför ditt?
Tror att det är många med mig som gärna hade sett avsnittetJag kommer avvakta med kvällens avsnitt för att bilda mig en uppfattning, jag kände inte till Marcel watches mer än att jag hade ett trevligt möte med Christoffer i Göteborg.
Ja, det hade nog gett bra med views det avsnittet.Tror att det är många med mig som gärna hade sett avsnittet
Ja, detta var sinnes! Måste ju vara totalt osäljbart. Tror faktiskt att dessa är 33mm.7 k för en fuskservad 34 mm kromad Certina i dåligt skick. Det här är ju bondfångeri. Prisnivån är en del av skojerierna. Ni som tycker att prisnivån är irrelevant för hur den här verksamheten bör bedömas, hade ni resonerat likadant om det t ex var en trött Datejust som kostade 450 k istället för 45 k?
Vintage Certina 8697, 1948 | Marcels Watch
www.marcelswatch.com
Kommer avsnittet?Jag kommer avvakta med kvällens avsnitt för att bilda mig en uppfattning, jag kände inte till Marcel watches mer än att jag hade ett trevligt möte med Christoffer i Göteborg.
Ja det hade jag väl också gissat faktiskt. Det kanske är 34 mm* och inte 34 mm.Ja, detta var sinnes! Måste ju vara totalt osäljbart. Tror faktiskt att dessa är 33mm.
Jag har haft 3st 320 i stål, de mätte 33mm samtliga.Ja det hade jag väl också gissat faktiskt. Det kanske är 34 mm* och inte 34 mm.
Det hoppas jag att det inte gör. Jag hade ju tyckt att det vore lite kul att se men det vore också olyckligt om den där skojaren får en halvtimmes okritiskt reklaminslag helt utan research i förväg.Kommer avsnittet?
Jag vill se det. Oavsett. Jag är nyfiken på klockskojaren och vad som ingår i gruppen.Det hoppas jag att det inte gör. Jag hade ju tyckt att det vore lite kul att se men det vore också olyckligt om den där skojaren får en halvtimmes okritiskt reklaminslag helt utan research i förväg.
Helt enig, sålde min i princip identiska men i helstål för nånstans 1500-2000 på tradera för några månader sen.7 k för en fuskservad 34 mm kromad Certina i dåligt skick. Det här är ju bondfångeri. Prisnivån är en del av skojerierna. Ni som tycker att prisnivån är irrelevant för hur den här verksamheten bör bedömas, hade ni resonerat likadant om det t ex var en trött Datejust som kostade 450 k istället för 45 k?
www.marcelswatch.com
Va fan, hade väl varit underhållande? Som sagt, man kan ju vara kritisk i kommentarerna men det tror jag ju inte varken gäst eller @Amorell tycker är kul. Så den lär inte sändas.Det hoppas jag att det inte gör. Jag hade ju tyckt att det vore lite kul att se men det vore också olyckligt om den där skojaren får en halvtimmes okritiskt reklaminslag helt utan research i förväg.
Det var bra betalt! Så mycket har jag inte fått för mina .Helt enig, sålde min i princip identiska men i helstål för nånstans 1500-2000 på tradera för några månader sen.
Förutom idiotpriser så förekommer massa sådant här:7 k för en fuskservad 34 mm kromad Certina i dåligt skick. Det här är ju bondfångeri. Prisnivån är en del av skojerierna. Ni som tycker att prisnivån är irrelevant för hur den här verksamheten bör bedömas, hade ni resonerat likadant om det t ex var en trött Datejust som kostade 450 k istället för 45 k?
www.marcelswatch.com
”Skojare som dessa ska vi inte vara förknippade med”Nu är jag ingen jurist, men det han håller på med kan inte vara lagligt, eller?
Vad menar du inte skulle vara lagligt?Nu är jag ingen jurist, men det han håller på med kan inte vara lagligt, eller?
Joddå det är fullt lagligt ( att vara dum.i hela huvudet både som säljare och köpare)Nu är jag ingen jurist, men det han håller på med kan inte vara lagligt, eller?
Jag är personligen nyfiken på hur Äpplen&Päron blandas bland Handelskammarens Värderingsmän.”Skojare som dessa ska vi inte vara förknippade med”
-Handelskammaren
Ändå händer ingenting. Han är fortfarande värderingsman.
Jag har aldrig synpunkter på prissättning.7 k för en fuskservad 34 mm kromad Certina i dåligt skick. Det här är ju bondfångeri. Prisnivån är en del av skojerierna. Ni som tycker att prisnivån är irrelevant för hur den här verksamheten bör bedömas, hade ni resonerat likadant om det t ex var en trött Datejust som kostade 450 k istället för 45 k?
www.marcelswatch.com