Kul!Det verkar som Strapcode är på gång med länkar till Marinemastern. Bra om man som jag vill ha den på länk men inte riktigt är kompis med originallänken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul!Det verkar som Strapcode är på gång med länkar till Marinemastern. Bra om man som jag vill ha den på länk men inte riktigt är kompis med originallänken.
Det där är ju riktigt riktigt roligt! Jag frågade för något år sedan och då hade de inga planer på det. Släpper de en snygg länk så måste jag nog köpa en 001 eller en 017 igen.Det verkar som Strapcode är på gång med länkar till Marinemastern. Bra om man som jag vill ha den på länk men inte riktigt är kompis med originallänken.
varför inte bara kapa lite snyggt?Jag skulle gärna ha ett mm300-gummi fast en kortare variant. Finns det någon am-variant att köpa någonstans?
varför inte bara kapa lite snyggt?
provat att klämma två mynt runt änden och skära efter dem? Har inte provat det själv, men det ska enl andra medlemmar funka rätt braJag har gjort det men det blir inte snyggt.
provat att klämma två mynt runt änden och skära efter dem? Har inte provat det själv, men det ska enl andra medlemmar funka rätt bra
Ja, tsunamin är ju iof det coolaste på hela bandetJo, och eldat. Resultatet är helt ok men jag stör mig ändå. Vill gärna ha tsunamin kvar också
Photoshoppad bild. Jag hade lätt köpt den om den funnits.
Kräma inte i brallan nu för jag gissar att bilden fejk men... skulle man köpa den?
Photoshoppad bild. Jag hade lätt köpt den om den funnits.
Lämnade in hos Klockmaster Globen idag. Funderade på att försöka bryta upp och städa själv men det kändes för osäkert. Någon som har erfarenhet?
Ögonkräm?Jag hade samma problem, efter saltvattenbad, tror jag.
Plockade bort ringen, tvättade lite med en tops och strök sedan på lite silikonkräm(ögonkräm) innan jag satte tillbaka ringen. Funkade helt perfekt.
Haha. Ja. Har haft problem med ögontorrhet och hade därför en tub silikonkräm hemma. Oculentum Simplex.Ögonkräm?
Kul! Funkar säkert att köpa glidmedel också, silikongegga som silikongegga liksom.Haha. Ja. Har haft problem med ögontorrhet och hade därför en tub silikonkräm hemma. Oculentum Simplex.
+1Photoshoppad bild. Jag hade lätt köpt den om den funnits.
Någpn som vet var det är billigast att köpa en MM300? Ny alltså
i butik eller via nätet?Någpn som vet var det är billigast att köpa en MM300? Ny alltså
Hehe, lite mer specifikt kanske.i butik eller via nätet?
jag menar om du vill köpa via nätet eller i vilket land de är billigast?Hehe, lite mer specifikt kanske.
Är det någon skillnad i länken hos SBDX017?
Är det någon skillnad i länken hos SBDX017?
Ser att det står endast 001, 003 och 005 på beskrivningen...
Tänkte mer om länken ovan inte passar 017 då det står inte med i beskrivningen...Det är samma klocka men med lite uppdateringar
017 h
Är deb nyare. Har delar producerade med EMS teknik i verket, diashield, ny lume och Prospec Xet på kronan och kanske nått mer.
001 har osignerad krona osv..
+1 på den. Det kan väl inte ha någon betydelse? Tycker länken på SBDX017 suger och giller Strapcodes grejor stenhårtÄr det någon skillnad i länken hos SBDX017?
Ser att det står endast 001, 003 och 005 på beskrivningen...
Boetten är densamma förutom att 017 har diashield precis som @essenceofallthingsgood säger. Egentligen borde det stå 001/003/012/017.Tänkte mer om länken ovan inte passar 017 då det står inte med i beskrivningen...
Möcket bra! Då blir det köp.Boetten är densamma förutom att 017 har diashield precis som @essenceofallthingsgood säger. Egentligen borde det stå 001/003/012/017.