Satan vilka grymma foton! Första gången jag blivit sugen på nya modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vilka grymma foton! Första gången jag blivit sugen på nya modellen.
Visst! Grymma bilder.Satan vilka grymma foton! Första gången jag blivit sugen på nya modellen.
Jag tycker han borde befordras på något sätt för att han väcker mig ur dvalan.Visst! Grymma bilder.
”Den är inte så dum ändå nya MM.”
Du som är admin... kan du inte bannlysa Tampa, han är farlig för klockkontot och den redan obefintliga impulskontrollen
Ja, vad kan man säga?! Det är en fantastisk klocka. Grattis till en grym fångst.
Professional temptressJag tycker han borde befordras på något sätt för att han väcker mig ur dvalan.
Fin klocka, hemsk text.Tackar, jag instämmer, den är grym.
Fin klocka, hemsk text.
Grym på Crafter Blue, synd att det inte finns i så många färger.Bytte stronk - blev ju rätt bra.
Höll på att göra mig av med denna, otroligt glad att det inte blev av
Grymt! Har du bild på den i profil på det gummit? Nyfiken på hur den sluter sig runt handledenBytte stronk - blev ju rätt bra.
Bytte stronk - blev ju rätt bra.
Grymt! Har du bild på den i profil på det gummit? Nyfiken på hur den sluter sig runt handleden
Grym på Crafter Blue, synd att det inte finns i så många färger.
:OODagens duo från Japan
Wohoo!
Den svarta fick lämna till förmån för denna, galet nöjd!
Nytt på handleden. Speciell känsla med en Marinemaster igen. Fast - är det namnet droppat? Står ju inte på tavlan längre...
Den har ju funnits på marknaden i 19 år så den kan nog anses beprövad.Vet att det finns en massa synpunkter på länken, men är den hållbar mer långsiktigt? Inga skruvar och pressad metall... Funderar mest på om den är tillräckligt stabil för att hålla en så tung klocka på plats år efter år...
Tänkte också så. Dock verkar många köra gummi istället...Den har ju funnits på marknaden i 19 år så den kan nog anses beprövad.
Jag körde alltid gummi då jag tyckte att den var svårbalanserad på länken samt att gummit var snyggare.Tänkte också så. Dock verkar många köra gummi istället...
Tack för bild! Kan du ta en så att man ser hur bandet sluter upp mot boetten också?Testade min på ett hirsch performance och tycker att det ser coolt ut.