Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är strapcodes grejer? Funderar skarpt på att beställa ett jubilee till Marinemastern. Åker man på moms om man handlar där?
Klarade inte låset på originallänken så det blev ett från strapcode istället.
Riktigt bra kvalitet är det. Det läggs på skatt direkt på beställningen på deras hemsida. Sen går försändelsen med fedex och det tog 3 dagar från Hong Kong direkt till dörren.Hur är strapcodes grejer? Funderar skarpt på att beställa ett jubilee till Marinemastern. Åker man på moms om man handlar där?
Det låter lovande att det gick så fort. Tack för hjälpen.Riktigt bra kvalitet är det. Det läggs på skatt direkt på beställningen på deras hemsida. Sen går försändelsen med fedex och det tog 3 dagar från Hong Kong direkt till dörren.
Behöver inspration på band till min MM, hit me with you best shot!
Kan inget annat än älska denna klocka
Kan inget annat än älska denna klocka
Kanske min Favorit klocka genom tiderna. En av dom snyggaste dykarna över huvudtaget.
Min gamla MM300 (saknar den väldigt mycket)
Aldrig sett den nya med safirglas. Men jag är övertygad om att Hardlexglaset gav oerhört mycket själ till SBDX001. Men kan dock inte uttala mig om safirglaset på den nya.
Förutom möjligtvis tjocklek ändå en 10/10 estetiskt fulländad klockaTredje gången gillt, ny får det bli en keeper
Håller med till 100%Förutom möjligtvis tjocklek ändå en 10/10 estetiskt fulländad klocka
(Vilket i sig kan vara trist ändå hehe)
Tredje gången gillt, nu får det bli en keeper
Jaaaa, nu får jag faan skärpa migJa behåll nu, trots att det inte är en riktig mm300, mao en sbdx001
Njuter fortfarande av din gamla!