• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Petta

Omega
Från Hongkong till Sverige på tre dgr.
Jag är mycket nöjd med bandet!
7FEC78AC-8A01-4487-A409-D804BAF602CB.png
Snyggt
Var det tull och moms på ditt crafter blue från Hong Kong?

Hur mycket i så fall?
 

falten

Cartier
Några fler som inte lyckats få fast crafter blue gummit riktigt? Ena sprint sidan går aldrig riktigt i av någon anledning, de funkar utmärkt på länk och andra band men något trilskas när crafter blue ska på... hjälp är tacksamt...
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Några fler som inte lyckats få fast crafter blue gummit riktigt? Ena sprint sidan går aldrig riktigt i av någon anledning, de funkar utmärkt på länk och andra band men något trilskas när crafter blue ska på... hjälp är tacksamt...
Jag brukar köra ett annat bar bandstift, några som är lite hårdare än seikos fat-springbars då går det alltid. :)
 

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Hej Alla MM300-fantaster. Går och trånar efter en SLA021 eller SLA023 och men har svårt att bestämma mig för vilken. Tar gärna inputs av er som har någon av dem eller kanske har/haft båda. Svart är ju alltid svart men den blå ser ju också nice ut. Upplever ni att det blir mycket reflektioner i vridring och glas/tavla? På vissa bilder ser den svarta mer grå ut (antagligen p.g.a. reflektioner) likväl att den blå färgen endast verkar framträda i vissa vinklar. M.a.o. känns de "blingiga"? Skulle ni säga att man vänjer sig vid höjden eller kommer den alltid kännas hög? Tack på förhand. :)
 

Therango

Omega
Jag har den svarta, och har aldrig upplevt den som särskilt klumpig. "Har 19 cm handleder" Den bärs mindre än vad måtten antyder, tycker att den keramiska bezeln leker fint med ljuset men jag har aldrig upplevt den som blingig. Har haft en hel drös med dykare och detta är den ända som jag aldrig kommer att göra mig av med, tror du blir nöjd med vilken färg du än väljer, själv tycker jag at den är snyggast och mest mångsidig i svart. den är grymt bra.
 
Topp