SnyggtFrån Hongkong till Sverige på tre dgr.
Jag är mycket nöjd med bandet!
Var det tull och moms på ditt crafter blue från Hong Kong?
Hur mycket i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtFrån Hongkong till Sverige på tre dgr.
Jag är mycket nöjd med bandet!
Det var 25% moms och bandet gick på lite mer än 1KSnyggt
Var det tull och moms på ditt crafter blue från Hong Kong?
Hur mycket i så fall?
Ha ha, en överdos av grönt!
Önskar att min var grön
Sluta nu! Annars måste jag köpa en själv . Den är ju så galet snygg med sina färgskiftningar!
Det får nog bli en grön också..Sluta nu! Annars måste jag köpa en själv . Den är ju så galet snygg med sina färgskiftningar!
Ha ha, en överdos av grönt!
Önskar att min var grön
Sluta nu! Annars måste jag köpa en själv . Den är ju så galet snygg med sina färgskiftningar!
Nu måste du göra den bilden till din profilbild.tack, Kul att skapa habegär
Vafasen kört anonymbild i över 7år, ska jag ta en sånt stort steg nu?Nu måste du göra den bilden till din profilbild.
Ja, exakt nuVafasen kört anonymbild i över 7år, ska jag ta en sånt stort steg nu?
Några fler som inte lyckats få fast crafter blue gummit riktigt? Ena sprint sidan går aldrig riktigt i av någon anledning, de funkar utmärkt på länk och andra band men något trilskas när crafter blue ska på... hjälp är tacksamt...