Funderar att slå till på en SLA023j1. Något man bör tänka på, dyr service eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar att slå till på en SLA023j1. Något man bör tänka på, dyr service eller liknande?
Grym!!SLA023 blåååååå
Fan va nice
grönt är skönt
Jag har bara haft min MM300 i några veckor, men det känns som den ultimata dykaren! Den är ju så rätt på din våffla, men funkar ju på ett brutalt strapcode Hexad eller med originallänk. Det är den bästa dykaren och den bästa dressaren jag harPå våffla
Men föregångaren och jäkligt braInte riktigt marinemaster
Inte riktigt marinemaster
Håller med, den slår det mesta och passar på allt och lite tillJag har bara haft min MM300 i några veckor, men det känns som den ultimata dykaren! Den är ju så rätt på din våffla, men funkar ju på ett brutalt strapcode Hexad eller med originallänk. Det är den bästa dykaren och den bästa dressaren jag har
grönt är skönt
Jag beställde just en Miltat Hexad-länk med glidlås till min MM300. Är det nån av er som har testat den kombon?
Lånad bild!
Mm den är goTrevlig helg!