hammersmashed
Silver
SBDX017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte släppa mm300 ur huvudet!? Jag tycker det är för mycket pengar men börjar motivera och ljuga för mig själv att det visst är rimligtSBDX017
Den är riktigt fin! Mycket klocka för pengarna.Kan inte släppa mm300 ur huvudet!? Jag tycker det är för mycket pengar men börjar motivera och ljuga för mig själv att det visst är rimligt
Ja det gör ju det, har allt varit i kontakt med säljaren Är pengarna bara som saknas, eller ja det går väl att lösa på nått sättDen är riktigt fin! Mycket klocka för pengarna.
Ligger väl en ute nu? Köp!
Jag har haft en tonfisk med en repa i glaset, däremot var det inte jag som orsakade den så hur den kom till har jag ingen aning om? Man kanske inte ska vara så orolig.Jag har aldrig fått en repa i hardlex, varken på mm300 eller nån annan Seiko.
Inget jag skulle oroa mig över och dessutom slipper du x:et på tavlan.
Det är även en annan färg på sekundvisaren, ingen plupp och nåt annat som skiljer.Jag har haft en tonfisk med en repa i glaset, däremot var det inte jag som orsakade den så hur den kom till har jag ingen aning om? Man kanske inte ska vara så orolig.
X:et är ju absolut ingen fördel direkt
Mitt val föll på den nya. Tyckte att safirglas var nåt jag ville ha på en klocka i den prisklassen, men jag vet att andra tyckt något annat. Är själv nöjd med mitt beslut iaf.Om man ska slå till på en mm300, hur ska man tänka? Hjärtat säger de äldre med "marinemaster" på tavlan men förnuftet säger en den nyare med safirglas och keramiskt insert. Tanken är att använda klockan även på jobb, det är klart att det skönt att slippa oroa sig för repor på glas och bezel. Eller är oron inte befogad när det gäller de äldre?
017 alla dagar i veckan! Snyggare tavla och inlägg (även om det är känsligare), men framförallt tycker jag att vridringen är snyggare och mer proportionerlig. Inte lika klossig.Om man ska slå till på en mm300, hur ska man tänka? Hjärtat säger de äldre med "marinemaster" på tavlan men förnuftet säger en den nyare med safirglas och keramiskt insert. Tanken är att använda klockan även på jobb, det är klart att det skönt att slippa oroa sig för repor på glas och bezel. Eller är oron inte befogad när det gäller de äldre?
Det är nog en sådan det får bli om det blir ett köp. Håller just nu på att övertyga mig själv att det är inte så mycket pengar det handlar om, bara nästan 20 lax liksom... det är väl inget köp bara!017 alla dagar i veckan! Snyggare tavla och inlägg (även om det är känsligare), men framförallt tycker jag att vridringen är snyggare och mer proportionerlig. Inte lika klossig.
skallagrimsons gamla, som överlevde även mig utan repat glas (fast jag använde den inte som beater);
Just nu är väl det mesta svårsålt - årets fattigaste månad, ha ha! Sen tror jag inte att MM300 passar alla. Har en sla021 själv som jag älskar men den är tjock vilket kan störa vissa.Har MM300 blivit kall? Lite man ser om den numera och ligger flera på köp och sälj utan att röra sig (inkl min)...
Jag upplever att det inte är samma tryck som förr. De har ju även släppt mer slimmade versioner på senare.Har MM300 blivit kall? Lite man ser om den numera och ligger flera på köp och sälj utan att röra sig (inkl min)...
Med andra ord ligger de för högt i pris. Om de skulle ned till 15 000 kr kanske trycket skulle vara annorlunda.Jag upplever att det inte är samma tryck som förr. De har ju även släppt mer slimmade versioner på senare.
Nu är jag jävig men det lät väldigt billigt. Du har kanske rätt. Men det har inte varit så mycket inlägg i denna tråden heller upplever jag, inga nyförvärv.Med andra ord ligger de för högt i pris. Om de skulle ned till 15 000 kr kanske trycket skulle vara annorlunda.
Yes - lite så jag tänker också. Finns ju så många bra numera som är lite smidigare. Dock har de ju för det mesta inte det fina verket...Jag upplever att det inte är samma tryck som förr. De har ju även släppt mer slimmade versioner på senare.
Nej, den är ju djupets sillkung.Yes - lite så jag tänker också. Finns ju så många bra numera som är lite smidigare. Dock har de ju för det mesta inte det fina verket...
Aha jag trodde inte den var sunburstSlLA019
Den absolut snyggaste marinemastern. Den färgen är otrolig!!! Gratulerar
Mm, sant. Igår tänkte jag att det var länge sen jag bar min sla021 och skulle ta den idag, men så blev det en g-shock igen iaf... Har för övrigt samma kombo som du. Gillar den på gummit!Dåligt drag i tråden.
Gillar också den kombinationen starkt, och föredrar den nog över länken! Intressant nog kommer spännet verkligen till sin rätt på crafter blue-gummit. På länken upplever jag spännet för bulk:igt.Mm, sant. Igår tänkte jag att det var länge sen jag bar min sla021 och skulle ta den idag, men så blev det en g-shock igen iaf... Har för övrigt samma kombo som du. Gillar den på gummit!