Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för den fina bilden! Så läcker färg
Synnerligen fint!!!!!!Den poppar fint i solen
Jag tycker att det ser riktigt bra ut!Har just med stor möda lyckats peta in de feta Seiko lugpinnarna i Zuludivers Padded Tropical Dive inköpt från Royal Straps. Bra längd på armbandet för min smala handled på 16,5 cm. Vad tycks? Kanske lite smalt? Ändå elegant på nåt sätt?
Jag kan rekommendera Crafter Blue som finns i svart, brunt och orange. Har inte sett andra färgen men kan ju finnas.Jag tycker det är lite klurigt att få till det perfekta armbandet till min SLA023J1. Vill ha ett elegant armband i tyg, gummi eller läder. Det ska balansera den stora klockan trots den lågt tilltagna lug bredden. Dessutom ska det helst matcha den mörkblåa färgen på urtavlan. Slutligen måste det ge stabilitet så att klockan inte känns "top heavy" . Är rätt så nöjd med armbandet som jag laddade upp men skulle vilja testa något annat också. Några tips?
001:a
Säker på att 017 har nya lyspastan? Är den gulare än på 001? Den nya är nämligen gulare.
Visar med en marine master som har nya lyspastan. Och grattis till en grym klocka!
Tack för tipset, ser jättesnyggt ut! Har du jämfört med Zuludiver någon gång? Frågar eftersom jag köpte deras gummi men bytte tillbaks till Seiko då det kändes lite top heavy.mvhJag kan rekommendera Crafter Blue som finns i svart, brunt och orange. Har inte sett andra färgen men kan ju finnas.
Jag har inte provat ett zuludiver på den men crafter blue funkar iaf bättre på den än originalgummit (som är i silikon). Klockan kräver ett litet kraftigare band enligt min uppfattning. Annars känns den topptung eftersom den är en stadig bit.Tack för tipset, ser jättesnyggt ut! Har du jämfört med Zuludiver någon gång? Frågar eftersom jag köpte deras gummi men bytte tillbaks till Seiko då det kändes lite top heavy.mvh
Så snygg den gröna!!!! Hoppa du är nöjd.
Jag ska ha en sån här en vacker dag. Gralklockan!Välkommen hem kära SBDX001
PåskhälsningarJag ska ha en sån här en vacker dag. Gralklockan!
Sol i sinne - Brun inne / RudolfPåskhälsningar
Fint djup i Marine Mastern. 023:a?Mitt första inlägg på tråden blir en hyllning till allt Asien har gett mig!