Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ett svart från crafterBlueIngen som har ett gummi över?
Gillar CB men den här gången var det originalvåffla jag var ute efter, eller AM för all delJag har ett svart från crafterBlue
Efter ha sålt min SBDX017 så fyllde tre nya klockor tomrummet och nu tycker jag det blir för mycket med två stycken MM300.Dagens rackare.
Är DETTA rätt tråd då?
Är detta rätt tråd för denna?
Älskar denna tavlan. Klassisk modern Seiko, när de är som bäst.
oj oj
Tyvärr blir nog detta sista bilden på denna skönheten
Kommer upp på köp och sälj inom snar framtid!
Oj så lika de såg ut på bilderna!Fick tillfälle att jämföra gammal och ny för ett tag sedan. SLA057 vs. 6159-7001.
Kolla även in kanvas/silikon banden. De är väldigt bekväma…Tack, det ser inte så dumt ut! Billigt var det också!
Väldigt fin SLA025, skulle vilja ha en så med!
Verkligen snyggt!Jag har ett Barton på min SLA025. Bandstiften (originalen) sitter lite trångt men går i.
Navy Blue Silicone Watch Band | Quick Release Strap | BARTON
Upgrade your timepiece with the Navy Blue Watch Band. Made with high-quality materials, this band offers both style and durability. Get one now!www.bartonwatchbands.com
Sprang på en MM300 på självaste midsommarafton och fick prova den. Det blir nog en sommarklocka med mina mått mätt. Nu känner jag mest för att skaka det magiska pengaträdet och leta upp en SLA023.Hur upplevs klockan när man bär den tillsammans med en vanlig skjorta?
Tjockleken på både ur och spänne gör kanske att den inte direkt glider under ärmen. Bär man den dessutom lite längre upp på armen (och inte på handleden som många bilder visar) skulle jag tro att jag måste knäppa upp ärmen för att kolla klockan.
Om det nu är så att klockan endast gör sig med skjorta med kort ärm är det OK, sommaren är strax här ändå.
Seiko SLA079.