Nej. Är bortrest så får hämta ut den i slutet av veckan.Har du fått hem field jacket än? Den såg trevlig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Är bortrest så får hämta ut den i slutet av veckan.Har du fått hem field jacket än? Den såg trevlig ut!
Hur får man det? När släpps de på för övriga?5e Januari om du har marmor eller svart Nk nyckel
Tror det blir den 6:e men gissar på att de då blir lägre rabatter jämfört med rea-dagen för svarta och marmor nyckelkunder.Hur får man det? När släpps de på för övriga?
Hur får man det? När släpps de på för övriga?
Tack!!Realisation på NK
Bli medlem i NK Nyckeln för att få exklusiv tillgång till NK:s realisation.www.nk.se
Ojoj satan i gatan vad den varukorgen sprang ivägCavour har nu 50% på en hel del
SALE | Shop SALE | Cavour
The Cavour Sale. Shop your favorites on discount now. Don't find your size? Use the filter to sort out brands, categories & size's you would like to see.cavour.co
Samma här, "vilar på hanen"Ojoj satan i gatan vad den varukorgen sprang iväg
Får ta och sova på saken innan jag klickar iväg den
För mig som inte är bekant med Cavour - är måtten i tabellerna att lita på? Blandad erfarenhet av olika webbshopar där och det känns onödigt att beställa fler storlekar än nödvändigt..Samma här, "vilar på hanen"
Ja det tror jag, dock är kostymer och byxor rätt slimmade (åtminstone de jag köpt)För mig som inte är bekant med Cavour - är måtten i tabellerna att lita på? Blandad erfarenhet av olika webbshopar där och det känns onödigt att beställa fler storlekar än nödvändigt..
Tack, hmm det kanske får bli att beställa ett par storlekar då trots alltJa det tror jag, dock är kostymer och byxor rätt slimmade (åtminstone de jag köpt)
Tack, hmm det kanske får bli att beställa ett par storlekar då trots allt
edit: de skriver iofs "generous seam allowance" så får anta att det finns lite att ta av om man behöver ändra. Är för fyrkantig för 99.99% av alla världens off the rack brallor så förbi skräddaren ska jag nog oavsett
Nästan alla byxor jag köpt från Cavour kommer i rålängd. Så du måste förbi oavsett.
Överlag så tycker jag deras storlekar är ganska TTS. En sak att notera dock är att skjortstorlekar som 39 och 40 inte enbart skiljer sig i halsen.
Precis så. Noterade också ang skjortstorlekarna. Är sugen på att beställa några skjortor men är osäker på storlekarnaNästan alla byxor jag köpt från Cavour kommer i rålängd. Så du måste förbi oavsett.
Överlag så tycker jag deras storlekar är ganska TTS. En sak att notera dock är att skjortstorlekar som 39 och 40 inte enbart skiljer sig i halsen.
Beställ 2 storlekar bara. Brukar vara snabbt och smidigt med retur. Ligger själv mellan 50 och 52. Har några byxor i 50 som blir lite väl tighta under vinterhalvåret. Några i 52 som jag tagit in i midja då mina lår och rumpa är lite större. Med facit i hand har 52 varit bäst.Tack! Har mätt och kollat ordentligt nu och det verkar som en storlek är bättre overall men nästa är bättre i midjan.. Kanske att det ändå är bättre att gå på den mindre och lägga ut än att det blir tält.. Svårt
Har du länk? Något vettigt i den?Nu börjar rean på Care of Carl om man är medlem
Inte kollat nåt änHar du länk? Något vettigt i den?
Imorgon trodde jag det var?Nu börjar rean på Care of Carl om man är medlem
Starten av deras rea är kopplad till dig och hur mycket du shoppade för under 2022.Imorgon trodde jag det var?
Gabucci förmodligen andra halvan av Jan alt Feb. De brukar köra rätt sent.När brukar Gabucci och Baltzar köra?
Baltzar brukar köra sent också, slutet av januari kanskeNär brukar Gabucci och Baltzar köra?
Gabucci började sin 15/1 förra året. 40%När brukar Gabucci och Baltzar köra?