Kikade in på CoC och såg att rutan för nyhetsbrev och info om förtur till rea var urkryssad. Tidigare har jag iof alltid fått per post också. Kan det vars ngn GDPR inställning hos dem som slagit fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det. Jag är också i frysboxen. Tidigare år har jag alltid fått två inbjudningar. Har strulat till det lite så har två konton där. Loggar jag in och sedan går in på rean syns där ordinarie priser fortfarande.Kikade in på CoC och såg att rutan för nyhetsbrev och info om förtur till rea var urkryssad. Tidigare har jag iof alltid fått per post också. Kan det vars ngn GDPR inställning hos dem som slagit fel?
Har haft rutan ikryssad hela tiden och fortfarande inte fått ngn info, ligger troligtvis långt ner i frysboxen...Kikade in på CoC och såg att rutan för nyhetsbrev och info om förtur till rea var urkryssad. Tidigare har jag iof alltid fått per post också. Kan det vars ngn GDPR inställning hos dem som slagit fel?
Men nu blev jag utsläppt, fått både mejl och mess.Det är trångt i frysboxen hos CoC…
Samma här kl1010Men nu blev jag utsläppt, fått både mejl och mess.
Nu hoppas jag Cavour är bra och normalstorlekar. ”råkade” idag beställa en half zip merino och ett par bomullsbyxor innan kostymen kommit…. Ser mkt trevliga ut och på 50% känns priserna vettiga.Blev sugen på denna. Ngn som har erfarenhet av kostymen? Flanell - varm? Ser tunn ut..?
Worsted Flannel Suit
Our Model 2 Suit Jacket features a soft shoulder, also known as a Spalla Camicia in Italian. Three roll two buttoning with straight flap pockets and a wide lapel. The high armholes allow for good range of motion, and when you put on the jacket it feels like a warm embrace. Made with a floating...cavour.co
Tack för tipset. Förhoppningsvis har man inte gått upp för mycket i vikt och ens 'normala' midjemått fortfarande är intakt.Seasonal Sale SS 23
Along with our own high end denim brand C.O.F. Studio we carry a range of top mens fashion brands.www.circleoffriendsshop.com
Lite sen på bollen men knep ett par jeans till väldigt bra peng
Seasonal Sale SS 23
Along with our own high end denim brand C.O.F. Studio we carry a range of top mens fashion brands.www.circleoffriendsshop.com
Lite sen på bollen men knep ett par jeans till väldigt bra peng
Tack för tipset. Förhoppningsvis har man inte gått upp för mycket i vikt och ens 'normala' midjemått fortfarande är intakt.
Tack för tipset. Har ni kolla på storlekarna på COF. Hittade ett par M2 i en storlek större än jag normalt har men läste nån stans att man bör köpa en storlek större än normalt då de krymper
Tack för svaret, tror jag får avstå dessaTycker M2 har en rätt speciell passform.. De är raka men är relativt smala i vader och lår men rätt rymliga i toppen. Min standardstorlek satt bra i midja men var rejält tajta i övrigt.
Knep ett par i 36… brukar ha 34 men tror de kommer funka fint. Köpte M7. Lär dyka in imorgonTack för tipset. Har ni kolla på storlekarna på COF. Hittade ett par M2 i en storlek större än jag normalt har men läste nån stans att man bör köpa en storlek större än normalt då de krymper
Knep ett par i 36… brukar ha 34 men tror de kommer funka fint. Köpte M7. Lär dyka in imorgon
Lite för mycket morotspassform tycker jag, med åldern.Tycker M7 är awsome.
Var de tts? Jag har i normala fall 34 men det finns bara 35Jag måste också tacka för tipset om COFs rea. Inte haft otvättade jeans sen typ gymnasiet blev ett par M2 i 16oz och de sitter rätt bra nu efter en tvätt.
Ja jag tycker nog de är tts. Krympte nog lite i tvätten, men sen töjs de ju ut iaf i midjan när man använder dem.Var de tts? Jag har i normala fall 34 men det finns bara 35
Yes! Blev en Altea quarter zip ulltröja och en halsduk för 40% off vardera! Rätt generös rea, tycker jag allt. Bra utbud, men kanske en smula urplockat på storlekar.Baltzars rea börjar snart
Sale has ended - Baltzar
Baltzar offers timeless classics and the latest trends online. Shop from a a combination of the worlds finest brands and unique producers.baltzar.com
Mycket gick åt snabbt, sidan var galet seg precis vid 18:00 men fanns en hel del storlekar kvar i mycket då i alla fall!Yes! Blev en Altea quarter zip ulltröja och en halsduk för 40% off vardera! Rätt generös rea, tycker jag allt. Bra utbud, men kanske en smula urplockat på storlekar.