Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frans eller Molly direkt. Antagligen Frans.
Har inte testat chokladen får bli till nästa veckas melloHaha
Så jäkla bra exakt så! Sneglade ganska länge på wienernougat men vågar inte släppa ett säkert kort, chokladsmaken med inslag av chokladbitar!
En parentes såhär på lördagskvisten. innan jag blev beroende av sia glassen käkade vi ben jerrys fisk food. Innehåller som choklad/mashmallow bitar.
Tjäringen vägrade äta chokladbitarna så hon spottade ut dem i sin skål. Dock så trodde jag att hon inte orkade äta upp dem helt enkelt. Så jag käkade upp dem i efterhand typ 4-5ggr innan hon berättade sanningen.
Yrsel kan du va själv, är bara lite salongsberusad... *Mollyälskardumig?*Ni yrslar Planetos var bäst!
Ni yrslar Planetos var bäst!
Har inte testat chokladen får bli till nästa veckas mello![]()
Stor del av svenska folket borde få förvaltare. Frans var riktigt intressant.Frans definitivt, trist nog Molly..
Stenmark är väl redan borta?Bara jag som tyckte stenmarks låt lät som Lemarcs Little Willie John ?
Frans och molly direkt
Stenmark och paneto till 2:a
Fan, glömde att jag kollar via appletv och har pausat pga barnläggning. Ska sluta läsa tråden nu...Stenmark är väl redan borta?
Sorry för att jag spoilar!Fan, glömde att jag kollar via appletv och har pausat pga barnläggning. Ska sluta läsa tråden nu...![]()
Bara jag som tyckte stenmarks låt lät som Lemarcs Little Willie John ?
Frans och molly direkt
Stenmark och paneto till 2:a
Vilken var rätt?SKIT! Fel låt vinner!![]()
Det var det, märkte det när han inte sjöng sorryVar det bara jag som tyckte det var playback på Frans låt nu i slutet?
Håller med, alldeles för lite orange.Känns sådär när tjejen sitter och dreglar över #4
Har hon så dålig smak.![]()
Alla hoppas väl att sommaren skall bli lång?Skogåsherrarna kommer spelas på repeat här hemma. Antingen av sambon eller barnen. Det blir en lång sommar...
Håller med dig i sak, även utanför mellot.Stor del av svenska folket borde få förvaltare.