Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!Skogåsherrarna kommer spelas på repeat här hemma. Antingen av sambon eller barnen. Det blir en lång sommar...
Mer sambon som blir lite sur om jag sveper det under sista bidraget.ba kör, ba kör!
Närå... tänk på dig själv nu, det är din psykiska hälsa det gäller!!Mer sambon som blir lite sur om jag sveper det under sista bidraget.
Som jag sa innan, ba kör, ba kör!Dessvärre har jag inget slut resultat, omgången var intetsägande. Dock så tänker jag trösta med 500ml Sia Choklad glass direkt från burken med sked.
Typ Så här?Dessvärre har jag inget slut resultat, omgången var intetsägande. Dock så tänker jag trösta med 500ml Sia Choklad glass direkt från burken med sked.
Dessvärre har jag inget slut resultat, omgången var intetsägande. Dock så tänker jag trösta med 500ml Sia Choklad glass direkt från burken med sked.
Du får editera ditt inlägg @Chuck , "tvåa på bollen"![]()
Typ Så här?
Vart är tv:n i rummetFrån övervakningskameran i vardagsrummet mitt i mellon
![]()
Bara så du vet, klockan i övervakningen går felFrån övervakningskameran i vardagsrummet mitt i mellon
![]()
Har ni TVn i akvariet?Från övervakningskameran i vardagsrummet mitt i mellon
![]()
Kom de inte från Jordbro?Skogåsherrarna kommer spelas på repeat här hemma. Antingen av sambon eller barnen. Det blir en lång sommar...
Fel datum också, jobbigt utan quicksetBara så du vet, klockan i övervakningen går fel![]()
Akvariefiskar, schlagerstjärnor... same same... IQ schlagerfisk...Har ni TVn i akvariet?![]()
Vart är tv:n i rummet?
Någon som vågar gissa vilka som går direkt och vilka som går till andra chansen
Tro mig, detta var kvällens bästa bidrag och den har möjligheter...
![]()
Planetoz är däremot smärtsamt usla..
För usla för att få vara med på bild..
Jag tror att han Zlatan killen går direkt till Final.
Tror du Zlatan kommer ställa upp på en bild med Frans om han tar sig till EurovisionJag tror att han Zlatan killen går direkt till Final.
Meh va f-n vare fotboll ikväll....Jag tror att han Zlatan killen går direkt till Final.
Hmm.. hörde det. Tydligen har min tonåring gett mig felaktig info. Illa.Kom de inte från Jordbro?
Haha![]()
Typ Så här?