Han var bättre förr. Som så mycket annat /#gubbe
Allt var bättre förr förutom TV-apparaterna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han var bättre förr. Som så mycket annat /#gubbe
Tvåar den! (no pun intended)Tycker det är roligt att han blev så glad!![]()
Instämmer helt!Märkligt att den afrikanska låten gick vidare och inte Smilo...
Men både Lisa och Oskar hade ruggigt bra låtar!
För få unga som röstar tror jag...Förstår inte heller hur inte Smilo inte kunde knipa sista andra chansen.. Boris var helt ok
Jo synd för bidrag tre är något nytt och innovativtFör få unga som röstar tror jag...
Jo synd för bidrag tre är något nytt och innovativt
Faaan, jag är helt nykter. Omöjligt att titta dåEfter en bläckfisk på @Omen s favorit krog i Lund kör vi vidare hemma med sång och alkohol. Må bästa kvinna/man kvinnoman vinna!![]()
Faaan, jag är helt nykter. Omöjligt att titta då
Jag får försöka lösa detta![]()
Räknar med riktigt fina whisky bilder från dig ikväll i vanlig ordningFaaan, jag är helt nykter. Omöjligt att titta då
Jag får försöka lösa detta![]()
Glamrock är en subgren inom Hårdrock. Så de är väl hårdrockbidrag ett, de själva sa att det var hårdrock, känns mer som glamrock!
Det var inte hårdrock, punkt slut!Glamrock är en subgren inom Hårdrock. Så de är väl hårdrock