Arcticreef
Silver
Definitivt A Lange. Hur ofta ser man en sådan? Sen tycker jag att Rolex Explorer 2 (med svart tavla) inte får det erkännande den förtjänar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tror inte det har med prisbilden att göra? Samt att deras modellprogram inte passar den större massan likt tex Rolex?Definitivt A Lange. Hur ofta ser man en sådan? Sen tycker jag att Rolex Explorer 2 (med svart tavla) inte får det erkännande den förtjänar.
Tror iofs inte att Rolex prisbild passar den större massan hellerDu tror inte det har med prisbilden att göra? Samt att deras modellprogram inte passar den större massan likt tex Rolex?
En Rolex för 50 eller en Lange för 150.. Klart det är skillnad, lägg därtill att många inte har en aning om vad Lange är men alla känner till Rolex. Klart är att det är en image produkt för den breda massan och därför ser du dom..Tror iofs inte att Rolex prisbild passar den större massan heller
Jag tror du skojar, men ändå.Tror iofs inte att Rolex prisbild passar den större massan heller
Brukar ställa mig i humlegården och ropa "Schysst sub!", varpå det alltid ekar "tack den har gått upp i värde sedan jag köpte den" tillbaka.
Ja, deras verk i Baumatic COSC är rätt imponerande.Baume & Mercier
Man får ju knappt en Rolex för 50k idag.En Rolex för 50 eller en Lange för 150.. Klart det är skillnad, lägg därtill att många inte har en aning om vad Lange är men alla känner till Rolex. Klart är att det är en image produkt för den breda massan och därför ser du dom..
Du får rätt många Rolex för 50...Man får ju knappt en Rolex för 50k idag.
En Lange för 150? Dollar, möjligen.En Rolex för 50 eller en Lange för 150.. Klart det är skillnad, lägg därtill att många inte har en aning om vad Lange är men alla känner till Rolex. Klart är att det är en image produkt för den breda massan och därför ser du dom..
Ligger minst 50st på chrono24 för under 150kEn Lange för 150? Dollar, möjligen.
Häftig! Ref?Piaget kanske. Inte ofta man ser en sådan här skönhet på en arm.
![]()
Seiko och underskattat går inte ihop i min hjärna tyvärr. Kan du förklara?Seiko. Helt klart.
Ah men Grand Seiko är en annan sak. Trodde du syftade på vanliga Seikos.Ja. Vilka märken är ”fina”? Klockor från Swiss. Jag menar att exempelvis GS kan mäta sig med Rolex, Omega osv. Gemene man tror jag inte jämställer GS med Omega. Att folk här gör det förstår jag ju såklart![]()