Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Girard-Perregaux.
Universal Geneve, ärorik historia, innovationer, designklassiker... fram till 1975... sen dess - floder av tvåtons-skit designade av en kommitté...
fick jag välja ETT fabrikat som hela min låda skulle hålla sig till är svaret UG!
Tudor är tillsammans med seiko inte underskattade, åtminstone inte här. Utrikes verkar tudor inte alls gå hem på samma sätt så där skulle jag säga tudor.
Grand seiko är inte underskattade men sjukt WIS.
Oris börjar nog få den credden dom förtjänar.
Jag säger Sinn.
ORIENT!Själv tycker jag att fler borde skrika Orient. Mycket bang for the buck där. Sen skulle jag nog lägga Nomos och Cartier i kategorin underskattad också.
De tillverkade väl kvartsare på 80-talet?
JLC.. Har ju fan gjort urverk till de tre stora, men kostar inte alls som de tre stora, ändå är det enda man ser från märket på det här forumet typ bara reversos.