• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Midsommarklockan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En vattentät...:drowning::banghead:
long.jpg

Ni som postat i denna tråd behöver INTE göra er besvär med att posta i den riktiga FREDAGSTRÅDEN..
Å Affe! Du är from nu persona non grata i densamma. Typ för alltid.
Bara för att Midsommar typ uppfanns i dina hemtrakter så ska du inte tro att du kan kapa min trådstart även om denna dag är en fredag.
Du har gjort det förr å nu gör du det igen.. That's it!!!

Hemma hos RicVin:
- @RicVin, hur går det med äggen?
- Äggen? Jag skiter väl i äggen!
- Vad menar du?
- Affe har startat en fredagstråd igen.
- Nääää, det kan inte vara sant.
- Jo för fan, avbryt midsommar, jag hinner inte. Måste skriva en fredagstråd innan universums lagar rubbas så pass att Armagheddon utbryter.
- Jag förstår, skynda dig innan det är för sent.

Hemma hos RicVin:
- @RicVin, hur går det med äggen?
- Äggen? Jag skiter väl i äggen!
- Vad menar du?
- Affe har startat en fredagstråd igen.
- Nääää, det kan inte vara sant.
- Jo för fan, avbryt midsommar, jag hinner inte. Måste skriva en fredagstråd innan universums lagar rubbas så pass att Armagheddon utbryter.
- Jag förstår, skynda dig innan det är för sent.
Inte hemma.. På Affe jakt...:-/

Ni som postat i denna tråd behöver INTE göra er besvär med att posta i den riktiga FREDAGSTRÅDEN..
Å Affe! Du är from nu persona non grata i densamma. Typ för alltid.
Bara för att Midsommar typ uppfanns i dina hemtrakter så ska du inte tro att du kan kapa min trådstart även om denna dag är en fredag.
Du har gjort det förr å nu gör du det igen.. That's it!!!

Vet inte riktigt vad jag skall svara på din kritik, och att du inte kan skriva rent ut att jag inte är önskvärd i dina trådar längre är ju rent larv! Och kapa tråden, vet jag väl inte om jag har gjort jag har skapat en tråd midsommarklockan, du kan starta din fredagstråd när du vill och alla här inne kommer att haka på! Alla är ju i princip rädda att trampa i klaveret varje gång du tar upp detta, att man postat en en tråd som du inte accepterar, för du har en sk fredagstråd.

Oavsett detta så önskar jag dig en trevlig midsommar Ricvin!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp