Model_Citizen
Silver
En vattentät...![Drowning :drowning: :drowning:](/styles/baisik/xenforo/smilies/drowning.png)
![Banghead :banghead: :banghead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/banghead.png)
![Drowning :drowning: :drowning:](/styles/baisik/xenforo/smilies/drowning.png)
![Banghead :banghead: :banghead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/banghead.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den här tråden ett substitut för @RicVin fredagstråd?/ Förvirrad.
Det samma till dig @Af Sjodahl
Den här känns given idag. Ta det lugnt med sillen idag, alla KS-vänner
![]()
Ren anarki! Ett uppror! Jag är besviken.
Jo, tydligen. Jag tycker @RicVin är värd en sovmorgon. Först torsdagstråd igår och nu detta. Kaos råder!
Verkligen inte. Karln ligger ju och sover. Riktigt dåligt. Den tråden borde bojkottas idag...Ren anarki! Ett uppror! Jag är besviken.
Har du fått tillbaka Tonneaun ännu?Det enda som är säkert är att det blir ett ur som är vattentätt...... Midsommar är ju tyvärr alltid lika med regn!![]()
Du kan också dra åt helvete!!!Verkligen inte. Karln ligger ju och sover. Riktigt dåligt. Den tråden borde bojkottas idag...
Inte hemma.. På Affe jakt...:-/Hemma hos RicVin:
- @RicVin, hur går det med äggen?
- Äggen? Jag skiter väl i äggen!
- Vad menar du?
- Affe har startat en fredagstråd igen.
- Nääää, det kan inte vara sant.
- Jo för fan, avbryt midsommar, jag hinner inte. Måste skriva en fredagstråd innan universums lagar rubbas så pass att Armagheddon utbryter.
- Jag förstår, skynda dig innan det är för sent.
Ni som postat i denna tråd behöver INTE göra er besvär med att posta i den riktiga FREDAGSTRÅDEN..
Å Affe! Du är from nu persona non grata i densamma. Typ för alltid.
Bara för att Midsommar typ uppfanns i dina hemtrakter så ska du inte tro att du kan kapa min trådstart även om denna dag är en fredag.
Du har gjort det förr å nu gör du det igen.. That's it!!!