Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nåja... Nu var jag väl inte 100% seriös i mitt inlägg. Det trodde jag du och alla andra förstod. Det har ju blivit lite kutym att jag SKA gapa å skrika som den gringubbe jag är när någon eller något hotar FREDAGSTRÅDEN..Vet inte riktigt vad jag skall svara på din kritik, och att du inte kan skriva rent ut att jag inte är önskvärd i dina trådar längre är ju rent larv! Och kapa tråden, vet jag väl inte om jag har gjort jag har skapat en tråd midsommarklockan, du kan starta din fredagstråd när du vill och alla här inne kommer att haka på! Alla är ju i princip rädda att trampa i klaveret varje gång du tar upp detta, att man postat en en tråd som du inte accepterar, för du har en sk fredagstråd.
Oavsett detta så önskar jag dig en trevlig midsommar Ricvin!
Nåja... Nu var jag väl inte 100% seriös i mitt inlägg. Det trodde jag du och alla andra förstod. Det har ju blivit lite kutym att jag SKA gapa å skrika som den gringubbe jag är när någon eller något hotar FREDAGSTRÅDEN..
Varför nån skulle vara rädd för att trampa i klaveret vet jag inte. Jag har inga admin rättigheter. Vad jag däremot VET är att fredagstråden levt och lever på "lånad tid". Den ÄR ett brott mot reglerna och att det dyker upp andra liknade trådar väcker helt klart de admin björnar som sover.
Tänk på det istället för att tolka in så mycket elaka saker i mitt förra inlägg.
Önskar även dig en glad Midsommar!
Hahaha, jag tycker det är mycket nöjsamt att se all den psykologi som ligger bakom inte bara den här posten utan även andra relaterade poster. Till detta skall läggas att jag fortfarande respekterar dig @RicVin, inte mer och inte mindre än alla andra användare på klocksnack. Däremot finns de som är ärligt rädda för att stöta sig med både fredagstråden och andra "viktiga" trådar. Sådant är jag själv för gammal för. Solen kommer gå upp imorgon oxå även om det både finns en midsommartråd och ricvins fredagstråd att posta i. Men du behöver inte försvara din ställning och din tråd med näbbar och klor för både du och din tråd är lika självklara och viktiga som hela klocksnack. Så sänk garden, uppskatta det du åstadkommit med din fredagstråd och känn ingen oro om det skulle komma en uppstickare nån gång om året. Trevlig midsommar.Du kan också dra åt helvete!!!
Det här är ett exempel på det jag skrev... Hierarki på klocksnack.Tackar!
Skönt att höra, att jag tolkade ditt förra inlägg fel menar jag, för nu blev min midsommar plötsligt 100% roligare igen, farbor! Jag lovar, att från och med nu ska jag aldrig kapa dina trådar på fredagar avsett anledning, det får du mitt ord på så länge jag heter Affe, farbror @RicVin, MoaHahaha
!
Nope! Väntar och väntar.....Har du fått tillbaka Tonneaun ännu?
Den hade funkat bra,,
Nope! Väntar och väntar.....
Skulle varit klar för en vecka sen men de bygger väl Worldtimers för fullt får man hoppas!!![]()
Vad yrar du om?Hahaha, jag tycker det är mycket nöjsamt att se all den psykologi som ligger bakom inte bara den här posten utan även andra relaterade poster. Till detta skall läggas att jag fortfarande respekterar dig @RicVin, inte mer och inte mindre än alla andra användare på klocksnack. Däremot finns de som är ärligt rädda för att stöta sig med både fredagstråden och andra "viktiga" trådar. Sådant är jag själv för gammal för. Solen kommer gå upp imorgon oxå även om det både finns en midsommartråd och ricvins fredagstråd att posta i. Men du behöver inte försvara din ställning och din tråd med näbbar och klor för både du och din tråd är lika självklara och viktiga som hela klocksnack. Så sänk garden, uppskatta det du åstadkommit med din fredagstråd och känn ingen oro om det skulle komma en uppstickare nån gång om året. Trevlig midsommar.