Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På den med mindre text står det (enligt uppgift) bara "tillverkad i kina"Tittar man noga så ser jag lite olika text på tavlorna,har det nån betydelse?
Vissa har mer tecken.?
Som det ser ut på bilderna så är det plastglasvarianten som har två rader text och safirglasvarianten har endast en rad, på watchunique har jag för mig där är en översättning, men vet inte hur det är med det. Jag valde plastglasaren då den kändes lite mer vintage och kändes mer som originalet (typ)Tittar man noga så ser jag lite olika text på tavlorna,har det nån betydelse?
Vissa har mer tecken.?
Översättningen här: https://klocksnack.se/threads/21-zuan.17810/page-2Tittar man noga så ser jag lite olika text på tavlorna,har det nån betydelse?
Vissa har mer tecken.?
Akryl är troligen mest lik orginalet, med safir behöver du inte oroa dig för reporVad rekommenderas,akryl eller safir?
Missa inte att det finns en större variant. Här är mina sida vid sida (den lilla numera såld).Jävlar,börjar bli riktig sugen!
Var beställa?
Mycket vacker skapelse.![]()
Betalade $220 plus frakt för min i större storlek av en säljare i Hong Kong, priset var då detsamma för "pandorna".Det finns en svart version på watchunique med, som ser lite sådär ut, samt tre olika tavlor av safirglasversionen (vanliga, och två olika pandor) på http://www.seagull1963.com/ dessa är dock på 400+ dollar.
Okej! Har bara sett dem på den sidan, så är inte helt insatt, mindes dem nu när vi diskuterar dem. Valde bort dem ganska snabbt när jag köpte min då de inte föll mig i smaken.Betalade $220 plus frakt för min i större storlek av en säljare i Hong Kong, priset var då detsamma för "pandorna".
Gilllar dem starkt! Skulle inte vara fel att hitta en från 60-talet!