Lade in en sluttid förut och omröstningen stängde nu på 22-101-101
Vafan...
Förläng omröstningen till midnatt idag...efter det tar du konsekvenserna av resultatet med glatt humör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lade in en sluttid förut och omröstningen stängde nu på 22-101-101
Vafan...
Låter bra. Vi kör vidareFörläng omröstningen till midnatt idag...efter det tar du konsekvenserna av resultatet med glatt humör![]()
Lite för perfekt. Folk kan ju tro att jag manipulerat resultatet...Det var ju ett perfekt resultat! Då får du ta beslutet själv men har fått en vägledning. Jag hade valt Ap.
Lite för perfekt. Folk kan ju tro att jag manipulerat resultatet...![]()
Pfft tror du det är första gången jag riggar ett val eller?Tror jag ska skicka PM till @hook och se om han kan ta fram hur många nyreggade konton som har röstat på VC:n de senaste timmarna![]()
Prova dual time, tavlan är grym, samt size oxå tycker jag , 39 mm på de nya, ej för stort, ej för smått....Kan ju förtydliga lite med att jag inte bestämt eventuell exakt ref för AP eller VC. För AP siktar jag på antingen 15450 eller 14790ST. Eller kanske dual time 25730ST? VC likaså, lutar åt 49150 men kan även bli 47450
Vilken är Porschen?Du väljer mellan en Opel, Volvo och en Porsche. Klart du vill ha Porschen.![]()
Hmm, ska nog vara Volvo, Porsche och Porsche, svårt att se Opeln....och Volvon är helt ok här, med chrono o allt...Vilken är Porschen?
AP:n så klart. VC har anlitat samma designer som Opel.Vilken är Porschen?
Svart, blå, vit i den ordningen, beror lite på modellen såklart...Kapar min egen tråd lite:
AP börjar ta ut segern i förskott och nu sneglar jag lite på specifika objekt. Har varit helt inställd på mörk urtavla men tänkte kolla med forumet. Vad tycker ni om vit tavla? Själv är jag lite tveksam
Eller så ändrar alla som röstat Daytona som är helt uträknad till någon av de andra. VC är inte matematiskt borträknad18 minuter kvar, alla ändrar sin röst till Daytona så det blir lite spännande![]()