• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken ska jag köpa?

  • Rolex Daytona

    Röster: 38 11.1%
  • Audemars Piguet Royal Oak

    Röster: 159 46.6%
  • Vacheron Constantin Overseas

    Röster: 144 42.2%

  • Totala väljare
    341
  • Enkät stängd .

Watchie

Patek
2-Faktor
F11091EC-EB1B-46B8-B584-D84E54F1274D.jpeg
Är ju biased såklart och valde själv mellan PP, AP och VC och föll handlöst för tavlan på AP, iofs en dual time, men tycker nog att AP är bästa valet, Rolex för ”vanlig”, måhända bäst value på VC, men känns innerst inne att du ej vill ha den ?
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Kan ju förtydliga lite med att jag inte bestämt eventuell exakt ref för AP eller VC. För AP siktar jag på antingen 15450 eller 14790ST. Eller kanske dual time 25730ST? VC likaså, lutar åt 49150 men kan även bli 47450
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Kan ju förtydliga lite med att jag inte bestämt eventuell exakt ref för AP eller VC. För AP siktar jag på antingen 15450 eller 14790ST. Eller kanske dual time 25730ST? VC likaså, lutar åt 49150 men kan även bli 47450
Prova dual time, tavlan är grym, samt size oxå tycker jag , 39 mm på de nya, ej för stort, ej för smått....
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Kapar min egen tråd lite:
AP börjar ta ut segern i förskott och nu sneglar jag lite på specifika objekt. Har varit helt inställd på mörk urtavla men tänkte kolla med forumet. Vad tycker ni om vit tavla? Själv är jag lite tveksam
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Kapar min egen tråd lite:
AP börjar ta ut segern i förskott och nu sneglar jag lite på specifika objekt. Har varit helt inställd på mörk urtavla men tänkte kolla med forumet. Vad tycker ni om vit tavla? Själv är jag lite tveksam
Svart, blå, vit i den ordningen, beror lite på modellen såklart...:)
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Någon som har en vit? Är av den förutfattade meningen att vit är snygg på bild men inte i verkligheten
 
Topp