..Skulle ju vara detta citat...Vad är det för app som behövs för två-faktor? Normalt sett skickas ju koden per SMS annars.
Se mitt svar ovanför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
..Skulle ju vara detta citat...Vad är det för app som behövs för två-faktor? Normalt sett skickas ju koden per SMS annars.
Jag kör krypterad android + Google authenticator. Jag rekommenderar inte och casha authenticator koden en vecka. Utan varje gång du loggar på klistrar du i koden du får av appen.Vad är det för app som behövs för två-faktor? Normalt sett skickas ju koden per SMS annars.
Borde finnas en knapp för att lämna KS. Jag har idag begärt att de ska radera mitt konto. Hoppas det sker snart.Välj lämna konversation
Är ju bara att du slutar besöka siten.Borde finnas en knapp för att lämna KS. Jag har idag begärt att de ska radera mitt konto. Hoppas det sker snart.
Jag vill få kontot raderat. Ogillar att de ändrar i mina inlägg. Sen detta hackandet. China försvann. Jag vill också försvinna. Att ha kvar oaktiva konton är bedrägeri mot annonsörer.Är ju bara att du slutar besöka siten.
Take care
Man kan ju också se det som att det är ett bedrägeri mot oss medlemmar när användare som du och Joakim C kräver att ert material ska tas bort och många forumtrådar då blir hopplösa att läsa. Jag tror säkert att forumledningen kan hålla sig ifrån att ändra dina inlägg när du nu lämnar.Jag vill få kontot raderat. Ogillar att de ändrar i mina inlägg. Sen detta hackandet. China försvann. Jag vill också försvinna. Att ha kvar oaktiva konton är bedrägeri mot annonsörer.
Jag fick en konstig förfrågan om jag ville köpa en oris.. inget om modell och inget jag efterfrågat.Är det någon mer som blivit kontaktad av en ny medlem som vill sälja en klocka via Pm? I mitt fall någon sjö Sandström, har inte fått svar på exakt vad. Började med att ställa massa frågor om jag gillar sjö Sandström för att sedan fråga om jag ville köpa. Allt detta utan att modell ens nämnts. Känns jäkligt fishy. Kanske inte är det, men inte direkt normalt att bara välja någon helt på random och hoppas att denne vill köpa.
GDPR kommer snart och då blir de tvungna och kan få dryga böter för vägran att ta bort personuppgifter. Jag brukar inte bidra med inlägg som gör trådar läsvärda. Du vet detta. Du borde jubla.Man kan ju också se det som att det är ett bedrägeri mot oss medlemmar när användare som du och Joakim C kräver att ert material ska tas bort och många forumtrådar då blir hopplösa att läsa. Jag tror säkert att forumledningen kan hålla sig ifrån att ändra dina inlägg när du nu lämnar.
Lycka till framöver. Vart du än tar vägen.
Finns ingen med de användarnamnet så admin måste redan tagit hand om den scammaren...Jag fick en konstig förfrågan om jag ville köpa en oris.. inget om modell och inget jag efterfrågat.
Tror @Affe fått något liknande![]()
![]()
Vet inte om det är ngt lurt här men märkligt var det
Jag är ganska obrydd om din existens. Jag förstår bara inte fenomenet med att folk måste berätta att de ska sluta. Det är ju bara att sluta posta.GDPR kommer snart och då blir de tvungna och kan få dryga böter för vägran att ta bort personuppgifter. Jag brukar inte bidra med inlägg som gör trådar läsvärda. Du vet detta. Du borde jubla.
Fast när jag söker hittar jag hans inlägg inklusive en annons på en oris så det var kanske inget lurt. Bara märkligtFinns ingen med de användarnamnet så admin måste redan tagit hand om den scammaren...
KS är oseriöst om de inte tar bort medlemmar som vill detta. China försvann. Jag vill försvinna. Nya lagen gör att jag kan tvinga KS att radera min profil. Ser hellre att de gör detta nu på min begäran.Jag är ganska obrydd om din existens. Jag förstår bara inte fenomenet med att folk måste berätta att de ska sluta. Det är ju bara att sluta posta.
Jag konstaterade bara att det blev väldigt konstigt när Joakim C krävde samma sak. Många trådar blev helt hopplösa att läsa när folk svarat borttagna poster. Har du råkat posta personuppgifter så tror jag säkert att de inläggen kan tas bort.
Aj då, my bad. Jag sökte aldrig utan skrev bara nickat i sökrutan utan att få upp användarnamnet som alternativ. Ber om ursäkt för felaktig infoFast när jag söker hittar jag hans inlägg inklusive en annons på en oris så det var kanske inget lurt. Bara märkligt![]()
Du bör nog läsa på vad GDPR faktiskt innebär. Är inget frikort att kräva borttagande av saker du skrivit bara för att du känner för det.KS är oseriöst om de inte tar bort medlemmar som vill detta. China försvann. Jag vill försvinna.
Det var ju han som startade en tråd/trådar och sa att han skulle krossa ks eller något liknandeFast när jag söker hittar jag hans inlägg inklusive en annons på en oris så det var kanske inget lurt. Bara märkligt![]()
Vad betyder det?Du bör nog läsa på vad GDPR faktiskt innebär. Är inget frikort att kräva borttagande av saker du skrivit bara för att du känner för det.
Det innebär bland annat att användarna har rätt att veta vilka personuppgifter som sparas och få dem raderade. Det innebär också att användarna vid registrering ska få veta vilka personuppgifter som sparas. Det är INTE samma sak som att kunna kräva att inlägg på ett forum ska raderas. Sterns begäran kan forumledningen förpassa till det runda arkivet så snart de önskar.Vad betyder det?
Ok tack för infonDet innebär bland annat att användarna har rätt att veta vilka personuppgifter som sparas och få dem raderade. Det innebär också att användarna vid registrering ska få veta vilka personuppgifter som sparas. Det är INTE samma sak som att kunna kräva att inlägg på ett forum ska raderas. Sterns begäran kan forumledningen förpassa till det runda arkivet så snart de önskar.
Problemet är att de som vill ta bort sina poster ofta är sånna som debatterat flitigt i många trådar. När då dessa poster försvinner så blir trådarna väldigt svåra att läsa i efterhand. Med över 3000 inlägg som i detta fall så påverkas väldigt många trådar. Därför är det ohållbart att hela tiden ta bort material så fort användare inte längre vill leka på forumet. Det är rimligare att de bara lämnar och låter användarkontot få stå för det som skrivits.Vill man få sin profil och inlägg raderade så borde man väl kunna få det, spelar väl ingen roll?
Att få kontot stängt är väl en sak men som redan påpekats att om även inläggen tas bort så kan en del trådar bli väldigt osammanhängande. Att döda själva kontot så det inte går att göra något mera med det eller för den delen logga in på det ser jag inget fel med.Vill man få sin profil och inlägg raderade så borde man väl kunna få det, spelar väl ingen roll?
Jag fick en konstig förfrågan om jag ville köpa en oris.. inget om modell och inget jag efterfrågat.
![]()
Jag blev kontaktad av en medlem med Bondinspirerat namn som frågade om jag gillade S&S. Tolkade det som ett fyllepåhitt eftersom det skickades 03-tiden på lördagen.Är det någon mer som blivit kontaktad av en ny medlem som vill sälja en klocka via Pm? I mitt fall någon sjö Sandström, har inte fått svar på exakt vad. Började med att ställa massa frågor om jag gillar sjö Sandström för att sedan fråga om jag ville köpa. Allt detta utan att modell ens nämnts. Känns jäkligt fishy. Kanske inte är det, men inte direkt normalt att bara välja någon helt på random och hoppas att denne vill köpa.
Jo han trollade och hotade med lite av varje. Är bannad nuJag fick en konstig förfrågan om jag ville köpa en oris.. inget om modell och inget jag efterfrågat.
![]()