• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MN-strap tråden

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Tänkte att det kunde "behövas" en samlingstråd med lite bilder på klockor på MN-straps. Jag tycker att dessa är ett trevligt alternativ till nato. Sitter för närvarande på 3 band, men det är inte omöjligt att det blir fler framöver.
IMG_3339.jpg
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Tänkte att det kunde "behövas" en samlingstråd med lite bilder på klockor på MN-straps. Jag tycker att dessa är ett trevligt alternativ till nato. Sitter för närvarande på 3 band, men det är inte omöjligt att det blir fler framöver.
IMG_3339.jpg
Härlig tråd och snyggt med tonfisk på mn.
Tyvärr har jag tappat bort metallöglan på mitt band. Nån som har ett tips på vad jag gör?
 

Subsec

Rolex
2-Faktor
Grymt snygga band! Har ett oanvänt i 21mm (från @Seikosthlm )men skulle gärna vilja få tag i ett 24mm men inte lyckats hitta något. Vill gärna ha samma ”enkla” band som på bild nedan. Någon som vet om det ens finns?

1CB66AF6-671E-4B7F-9AA5-E4A8C934EB30.jpeg
 

Kai

Rolex
Har ett MN Black Ops på ingång från Erikas. Tänkte den passar bra till Tudor BB58 när den väl behagar finna sin väg ut på marknaden.
 
Topp