Det låter som en fullträffHar ett MN Black Ops på ingång från Erikas. Tänkte den passar bra till Tudor BB58 när den väl behagar finna sin väg ut på marknaden.
Vad får man hosta upp för ett sånt band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter som en fullträffHar ett MN Black Ops på ingång från Erikas. Tänkte den passar bra till Tudor BB58 när den väl behagar finna sin väg ut på marknaden.
Erikas band kostar 50 EUR som standard, men jag valde black PVC hardware vilket ökade till 65 EUR. Vid order över 65 EUR ingick frakten dessutom.Det låter som en fullträff
Vad får man hosta upp för ett sånt band?
Kändes som riktigt sjyssta band! Hon gör delar för hand, så det blir lite leveranstid. Men känns denna bra så är jag inte omöjlig på att beställa fler! =) Och misstänker att den kommer vara riktigt bra! Om än lite ovant med ett band med lite elasticitet.Blir att dra en beställning snart om ingen vill släppa ett till mig![]()
Någon som kört MN-straps på SKX 007/009 och har några bilder?![]()
känns helt klart mycket mer bekvämt än natoband. inte samma känsla att den blir topptung tyckte jagSer riktigt nice ut! Hur är känslan på bandet jämfört vanliga natos? Är ute efter något som inte blir lika tjockt och bulkigt som natoband och tyckte konstruktionen såg smart ut! Funderar på svart med röd tråd alt bara helsvart.
känns helt klart mycket mer bekvämt än natoband. inte samma känsla att den blir topptung tyckte jag
Kör MN-strap på min Seiko SNA411 "Flightmaster", passar perfekt eftersom den har 21mm luggar. Inte så lätt att hitta bra band till den annars.
![]()
Tack! Det är ju löjligt skönt också vilket bara är en bonus.Grym kombo!! Har lagt beställning idag på ett trident (marinblå) med röd centersöm till 009:an nu! Lär ta några veckor men blir kul o få pröva på!
Tack! Det är ju löjligt skönt också vilket bara är en bonus.Det kan bli riktigt snyggt, du får posta resultater här sen. Blir kanske till att skaffa ett sånt till min 009. Är det samma konstruktion som ett original-MN eller är det mer som ett Erikas?
Det är en perfekt beater!Klart jag postar lite bilder när det landat!
Har tänkt köra min 009:a som stadig beater nu i jakten på nästa lite dyrare dinka efter attjag sålt min Panerai så komforten är ju inte att underskatta. Vill ha något smidigt men samtidigt snyggt som funkar vidi everyday-wear. Köpte ett från Erika då det fanns i färgkombon jag var sugen på, tycker den konstruktionen verkade smidig!
Det är en perfekt beater!Är också sugen på att testa Erikas. Det jag har är originalkonstruktionen och det är inte så smidigt. Känns också som att det är lätt att tappa klockan om det går upp.
Tycker också det, verkar vara en enklare och framför allt säkrare konstruktion på Erikas. Ska bli intressant att se hur det blir!Ah ok! Tycker Erikas ser jäkligt smidigt ut men kanske en annan femma när det landar, får se helt enkelt!
Är det högra bandet blått eller svart?Tog ca 2 veckor att få hem banden. Värda att vänta på!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är blått. Har ett svart Black Ops med röd rand igenom sedan tidigare, så ville variera. Funderar att testa den på en dressigare Omega Globemaster vit.Är det högra bandet blått eller svart?![]()