Djurgårdstrippel
Roterbar bezel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Djurgårdstrippel
Victorinox
INOX (ny modell, 45mm): 135 tester, bland annat drop från 10m, överkörd av stridsvagn, körd i tvättmaskin i 2 timmar i 90 grader. Extra tjockt safirglas med extra packningar så glaset sviktar lite. Sök på INOX test på Youtube för filmer.
7300kr för nya modellen (på gummi). Länk kanske kommer (får inget konkret svar, men klart det kommer). Man får med gummiskyddet. Ny modell på gummibandet.
Hej vad kul. Jag är glad för vad som. Tack!
Kul på Sinn!
Vi har följande:
1st ljus keps.
1st mörk keps.
1st LAMY-penna (bleck+blyerts).
1st Powerbank.
De första 4 som postar dagsfärsk wristshot (från och med nu) PÅ SIN SINN får give aways, skriv önskemål om vilken pryl du vill ha.
Gammal välkänd kostruktion, de valde bara bort fjäderfunktionen...
"Nya" länken (kom förra året). Patent på spännet, blir sjukt tunnt i stängt läge (bygger ingenting på höjden).
"Nya" länken (kom förra året). Patent på spännet, blir sjukt tunnt i stängt läge (bygger ingenting på höjden). Urtavlans index är inte applicerade uppifrån, urtavla och index är ett stycke (lite för snurrig för att fatta exakt, men cool att de inte kan lossna pga slag mm).
Ny Ti variant
Frågade, korrekt av dig (som vanligt) men konceptet runt kraven på vad spännet ska klara är nytt. Fick se en bild där en kille hängde i länken från en helikopter.Gammal välkänd kostruktion, de valde bara bort fjäderfunktionen...
Nytt material (titan), tre färger. Släpps i höst.
Frågade, nya INOX ÄR nya Divemaster. Så ja och nej.Någon ny Divemaster 500 från Victorinox?
Kevin ja! Han är trevlig som fan. De hade tydligen GTG i Basel igår. Sjuka jävla klockor...
Vart bär det av nu?Färdigt på Victorinox. Bra styrt! Bra ljus, lugnt, kunnigt, mycket nördinfo, alla specifikationer tillgängliga. Fick klämma på allt nytt (vilket man ju förutsätter att man ska få men sällan får). Tack för det!
Wow, ser bättre ut på ett "riktigt" foto än pressbilderna!Hos Patek, easy peasy
Keep it coming!Hos Patek, easy peasy
Sådär borde produktbilderna se ut...Hos Patek, easy peasy
Ser ut att påminna om låset på min gamla digitalklicka från 80 talet. Fast det där säkert lite mer hållbartGammal välkänd kostruktion, de valde bara bort fjäderfunktionen...
Den liknar lite den där Citizendykaren i titan jag är på jakt efter också. Men är det Sportura lär den ju vara typ 45mm :-/Vi vill också klämma, fick aldrig se den.
Ska dit senare men har ingen bokning.
Stooor.
Tyvärr men det kommer komma fler modeller i höst. Har fotat, om någon annan läcker bilder så gör vi det också. De var så bra att Molle beställde direkt.
Eller hur... Grym sunburst.
Se mäMolles bild.
Limiterad åtgång = större efterfrågan än antal klockor.
SEIKO hade mycket bra men släpper löpande under året, inte bara på Basel. Det kommer mer kul i höst.
Riktigt skön blå färg.
Sällan tiderna hålls så vi skriver inga tider.
Robban är stort Orisfan, han har gett mig föreläsning samt läxat upp mig.
Oklart varför jag citerade detta inlägg.
Dåligt med korv.
Inte Konetic, Sportura. Tänkte också på SPORK när jag såg den, tycker den är cool!
Hos Patek, easy peasy
Jag är ingen Sinnälskare men här har de gjort flera rätt. Nr 7 ser trevlig ut.