Jesper Fredson
Silver
Läs instruktionerna!! @yonsson är jättenoga med sånt!!!;-)
Ska ju va handledsskott!!
Såg det=) Så fixade det med=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läs instruktionerna!! @yonsson är jättenoga med sånt!!!;-)
Stort tack för detta!Sinn var grymt bra. Tack till Tim!
@ERIKSON URHANDEL, dags att ta hem 6099:an, sitter utmärkt på en 19cm arm
Ljus keps!
Kul på Sinn!
Vi har följande:
1st ljus keps.
1st mörk keps.
1st LAMY-penna (bleck+blyerts).
1st Powerbank.
De första 4 som postar dagsfärsk wristshot (från och med nu) PÅ SIN SINN får give aways, skriv önskemål om vilken pryl du vill ha.
Sinn var grymt bra. Tack till Tim!
@ERIKSON URHANDEL, dags att ta hem 6099:an, sitter utmärkt på en 19cm arm
Men det är inget wristshot... Gör om gör rätt.Tagen precis
Men det är inget wristshot... Gör om gör rätt.
Jag har redan påpekat och förklarat att du är jättenoga när det gäller instruktioner ..Men det är inget wristshot... Gör om gör rätt.
Man ska inte kasta igelkottar i ballongfabriken.Läs instruktionerna!! @yonsson är jättenoga med sånt!!!;-)
Lika dumt som att kasta pil i kuvös!!Man ska inte kasta igelkottar i ballongfabriken.
Krono, 30min, dubbel ratchet -urverk.
Kul på Sinn!
Vi har följande:
1st ljus keps.
1st mörk keps.
1st LAMY-penna (bleck+blyerts).
1st Powerbank.
De första 4 som postar dagsfärsk wristshot (från och med nu) PÅ SIN SINN får give aways, skriv önskemål om vilken pryl du vill ha.
Guld: 55 exemplar, tyskt urverk exklusivt för Sinn.
Krono, 30min, dubbel ratchet -urverk.
Vill ha ickedestro!
Start spänne så du kan köra fjantklocka utan att ta av dig din riktiga. Kommer i 22mm och är ej modellspecifik. Spännen finns i olika finish.
Metamolle!
Tack för hjälp med styrning @leben !
Och för styrning A&S såklart.
Haha, känns nästan lite som att smäda att köra rubberB på en Zenith. Kör du aldrig bara goa gamla länken?
Vi vill också klämma, fick aldrig se den.Que? Mini Mudmaster låter ju intressant
Ska dit senare men har ingen bokning.
Mini-Mudmaster? Det låter riktigt intressant. Har du någon ref?
Stooor.Hur stor är keramkronon på en femgradig skala? Sex eller sju?
Den är grymt snygg iaf.
Bra upplägg, jag kan sponsra några
Skicka PM så swishar jag pengar
Tyvärr men det kommer komma fler modeller i höst. Har fotat, om någon annan läcker bilder så gör vi det också. De var så bra att Molle beställde direkt.Inga nya GS Quartz? Jag hade ett önskemål om en blåtavlad i max 40 mm och säger de att "de inte tänkte på det" så vill jag se en ordentlig Dogeza och ett löfte om att de direkt efter mässan åker hem och börjar hamra fram en sådan!
Eller hur... Grym sunburst.Padi var fan så mycket snyggare i din bild än på de första.
Se mäMolles bild.@yonsson , har PADI-turtlen någon speciell märkning på boettlocket också?
Limiterad åtgång = större efterfrågan än antal klockor.Vad innebär det här egentligen? Kommer dom dra ner på produktionen bara? Har du någon mer info?
härligt reportage, föredömligt presenterat... underbart att följa
men är det inte lite väl mycket ståhej och positiva tillrop kring seiko... det var väl inte så många som var något att ha (keramik GS:ar såg väl sådär ut väl, med tanke på vad GS har ett erbjuda redan idag) ... eller var det bara jag?
känns lite som KS-masshysteri
fast den där GS med åttadagarsverk var ju galet vacker... men det är ju IWC långmilare också, och de går fortfarande inte att bära
SEIKO hade mycket bra men släpper löpande under året, inte bara på Basel. Det kommer mer kul i höst.Fanns inte den lite avskalade nya Astron än?
Riktigt skön blå färg.
Sällan tiderna hålls så vi skriver inga tider.Superbra! Tack och bock! Ungefär som jag trodde och kan knappt vänta tills kläm-och-känn. När beräknas den blå länkdykaren vara ute i butik?
Robban är stort Orisfan, han har gett mig föreläsning samt läxat upp mig.
Oklart varför jag citerade detta inlägg.
Hoppas!! Hoppas hoppas! Rätt fabrikat och allt!
Dåligt med korv.Är det många kvinnliga besökare eller är det generellt sett en "korv fest"?
Inte Kinetic, Sportura. Tänkte också på SPORK när jag såg den, tycker den är cool!@yonsson !!!
Mer information om den Spork-liknande kinetickdykaren please
Precis vad jag vill ha! Hur stor är den?