Maaaaaaaaaat! Bara käkat lite äggröra på hela dagen.Vart bär det av nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maaaaaaaaaat! Bara käkat lite äggröra på hela dagen.Vart bär det av nu?
Överskattat, håll ut nu, bara någon dag tillMaaaaaaaaaat! Bara käkat lite äggröra på hela dagen.
Lite mer info om PADI:
Det är över 40 personer på bokningslistan nu men Svante jobbar hårt för att alla på listan ska bli glada. Svante jobbar även på att få dem så snabbt som möjligt. Livsfarligt att skriva datum så det gör vi inte än. Klockmaster Globen kommer ringa samtliga på listan för att informera mer detaljer när mässan lagt sig.
Riktigt roligt att detta blir så stort!!!
Notera att det är en specialutgåva med begränsat antal producerade/år och att alla kommer vilja ha dessa. Att lösa +40 PADI (om det går) är inte enkelt. Riktigt roligt och visar hur dedikerade KS medlemmar är vill gruppköpa över 40 klockor på något dygn. Sanslöst kul!
Färdigt på Victorinox. Bra styrt! Bra ljus, lugnt, kunnigt, mycket nördinfo, alla specifikationer tillgängliga. Fick klämma på allt nytt (vilket man ju förutsätter att man ska få men sällan får). Tack för det!
Det skadar ju inte så att säga.Visst måste man köpa en ny beater varje år?
"Fjantklockor" sänker just nu hela Swiss made-försäljningen. Tramsigt att vifta bort, som en struts med huvudet i sanden.Start spänne så du kan köra fjantklocka utan att ta av dig din riktiga. Kommer i 22mm och är ej modellspecifik. Spännen finns i olika finish.
Beror ju på vad man har för synvinkel. Jag pratar ju inte för branschen utan för mig själv lilsom."Fjantklockor" sänker just nu hela Swiss made-försäljningen. Tramsigt att vifta bort, som en struts med huvudet i sanden.
http://uk.businessinsider.com/swiss-watch-sales-decline-as-apple-watch-grows-2016-1
Så klart.Beror ju på vad man har för synvinkel. Jag pratar ju inte för branschen utan för mig själv lilsom.
Måste bara tacka för att ni styrt och fixat det här! Riktigt roligt! Hoppas dem kommer hem snarast
Lite mer info om PADI:
Det är över 40 personer på bokningslistan nu men Svante jobbar hårt för att alla på listan ska bli glada. Svante jobbar även på att få dem så snabbt som möjligt. Livsfarligt att skriva datum så det gör vi inte än. Klockmaster Globen kommer ringa samtliga på listan för att informera mer detaljer när mässan lagt sig.
Riktigt roligt att detta blir så stort!!!
Notera att det är en specialutgåva med begränsat antal producerade/år och att alla kommer vilja ha dessa. Att lösa +40 PADI (om det går) är inte enkelt. Riktigt roligt och visar hur dedikerade KS medlemmar är som vill gruppköpa över 40 klockor av samma modell på något dygn. Sanslöst kul!
Heritage 1918 och railroadLongines förresten, presenterar dom inget?
Tyvärr har du nog rätt, det är ju bara att jämföra rätt av med SUV'ar inom bilbranschen.Så klart.
Branschen tycker uppenbarligen att det är jobbigt, helst med tanke på de försök de gett sig på. Sinns band, IWC's band, Tag Heuers klocka, Breitlings klocka osv.
Vi kommer se fler varianter.
Improvise, adapt and overcome säger jag.Tyvärr har du nog rätt, det är ju bara att jämföra rätt av med SUV'ar inom bilbranschen.
Det skall vara som det var förr
jupp, om inte tillverkarna tar detta på allvar ,så kommer dom få uppleva en ny "quartzkris" very soon...Så klart.
Branschen tycker uppenbarligen att det är jobbigt, helst med tanke på de försök de gett sig på. Sinns band, IWC's band, Tag Heuers klocka, Breitlings klocka osv.
Vi kommer se fler varianter.
Ignore, look away and prevail.... I mitt fallImprovise, adapt and overcome säger jag.
ignore, look away and ...Fail!Ignore, look away and prevail.... I mitt fall
Riktigt trevlig!!
Platina, 8 dagars manuellt springdrive.
Vilket jag som tur är inte är.ignore, look away and ...Fail!
om man är klocktillverkare
Inte jag heller , som tur ärVilket jag som tur är inte är.
Nytt material (titan), tre färger. Släpps i höst.
Tur det är du som sitter bakom spakarna här på forumet, annars hade du blivit utelåst! Klart att det finns en viss koppling i det aktuella fallet men tror inte den är så stor. Finns ju alltid idioter som använder mekaniska ur till att hålla koll på tiden men..."Fjantklockor" sänker just nu hela Swiss made-försäljningen. Tramsigt att vifta bort, som en struts med huvudet i sanden.
http://uk.businessinsider.com/swiss-watch-sales-decline-as-apple-watch-grows-2016-1
Tur det är du som sitter bakom spakarna här på forumet, annars hade du blivit utelåst! Klart att det finns en viss koppling i det aktuella fallet men tror inte den är så stor. Finns ju alltid idioter som använder mekaniska ur till att hålla koll på tiden men...
En handgjord klocka som det tar månader att producera - hur många köper en sådan?Vilket jag som tur är inte är.
För att utveckla min åsikt lite mer så tror jag aldrig att genuint hantverksmässigt byggda klockor kommer att försvinna. Ingenting kommer någonsin förändra det faktum att det inte samma sak att äga en (förvisso dyr) handgjord klocka som blivit tillverkad med omsorg och kärlek under veckor... månader på det gamla sättet som att köpa en klocka på macken för att batteriet i den gamla tog slut. Därom är jag övertygad !
Det är fjantklockor - helt onödiga och sjukt fula (applewatch)"Fjantklockor" sänker just nu hela Swiss made-försäljningen. Tramsigt att vifta bort, som en struts med huvudet i sanden.
Pojkar, ni är båda helt ute och cyklar."Fjantklockor" sänker just nu hela Swiss made-försäljningen. Tramsigt att vifta bort, som en struts med huvudet i sanden.