Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Oscaro
Tycker också det låter konstigt.
http://www.seikowatches.com/press_release/2016/BSL_RLS1603-05/index.htmlVi fick inte klämma på styggelsen. Tror också det måste vara ett skrivfel.
Tycker också Bulovan var cool, vore kul att få klämma på en sådan. Har inget pris tyvärr, sprang bara fram till montern och tog några snabba bilder. De har släppt en hel del konstigt, detta är den första jag sett som jag gått igång på. Jag är ju dessutom en sucker för kvartsklockor (trodde den hade stämgaffelverk). Måste läsa in mig på Bulova.Har vi nåt pris på den?
Info Oris:
Globalt nr 3 på Facebook efter Rolex och TAG Heuer.
2014: Första inhouse cal 110.
2015 släpps cal111 10 dagars pwr
2016: Släpps cal 112 - 10 dagars pwr officiellt (klarar 12 dagar).
6 veckor inhouse test.
EN fjäder, 1,9m lång.
Månfas, två tidszooner, dag/natt indikator.
Tre versioner, blå tavla, ljus tavla, guld.
Tripple date+månfas: 20 papp. Sjukt bra. Finns även med stålindex och blåa visare (ej ny modell tydligen).
Brons: LE 2000, 26000kr (typ).
Bronzeren är 10/10. Kul att det kommer en stålare med samma snygga tavelfärg. 42mm perfektion.
[ATTACH
Den är fin.Grymt nu hoppas jag att jag får min Brashear , står först i kön (hos den AD:n)
Riktigt bra jobbat gubbar
Den är fin.
Var beställde du ifrån/vilken Ad har de?
Måste ju bli en framtida storsäljare? Har ju generellt svårt för när man lånar design från andra märken men för det peiset borde man ju testa en bara för sakens skull. Tror inte någon i GBG säljer Bulova men får googla lite.Från 599usd till 899usd.. beroende på Titan eller ej samt länk..
Låt stackarna vila i någon dag och ring därefter eller gå dit. De har förhoppningsvis mer info om modellerna om några dagar.Kanon, allt är välkommet.
Får väl kontakta Globen när jag vet lite mer
Sjuk som jag är så satt jag faktiskt och funderade på detta tidigare idag.
Kolla med Globen om några dagar.Tack @yonsson & @Molle för ett fantastiskt reportage. Ni orsakade mig nästan en skilsmässa , men det var det värt.
Dock lyckas jag inte googla fram någon info alls om det som mest intresserade mig
Den SPORK liknande dykaren! Har ni mer info ang den? Står kinetc på tavlan, @yonsson sa att den bar från Sporturalinjen men sen är det stopp. Bredd, pris och tillgänglighet? Eller kanske till och med ett modellnamn? Något!
Den finns i Casiotråden. Det är väl lite av ett skämt att kalla den för "mini" eftersom den är marginellt mindre men jag har för mig den är billigare också.nämdes något om en "mini mudmaster " nånstans i tråden ,,nån som har koll på hur stor den var?
Samma som ovan, checka Globen när de fått andas ut.Kan inte hitta något om denna. Minns ni något om den?
Måste ju bli en framtida storsäljare? Har ju generellt svårt för när man lånar design från andra märken men för det peiset borde man ju testa en bara för sakens skull. Tror inte någon i GBG säljer Bulova men får googla lite.
Vem i GBG har dessa?Tror Bulova gjort rätt med denna. Bra pris, design som annars kostar flera ggr mer. Jag kommer nog köpa en, men inte titanversionen, gillar inte visarna.
Du har en AD i GBG och en i Kungsbacka
Magnussons.Vem i GBG har dessa?
Tack!Magnussons.
Vad skönt med en tachymeter för oss med lite sämre syn...Kan inte hitta något om denna. Minns ni något om den?
Tänkte släpa hem lite Seikokataloger åt er.
Det finns 10st, 1) 5 Astron och 2) 5 med Prospex, Presage och Premier.
Första 10 som PM:ar mig får en katalog.
Skriv din prioritetsordning av 1) och 2).
Grattis, PM:a din adress så kommer den på posten. Skriv ORIS pin i rubriken.Dagsfärsk, direkt från sängen
Grattis! PM:a adressen. Skriv HipHop Breitling i rubriken.Ni gör ett grymt jobb, fortsätt så! Hiphopsmycke here I come
Grattis! En hihopkedja till dig. PM:a adress. Skriv Breitling Hip hop i rubriken.fortsätt leverera lika bra idag också! Grymt bra leverans så här långt.
Ankan kommer på posten! Lägger med fotobevis på vad den varit med om på festen... PM:a adress. Skriv anka i rubriken.
Pennan till dig. PM:a din adress och skriv glaskross i rubriken.Alltid känns att jag behövt en sån penna!
PM:a adress. Skriv GS i rubriken.Så färskt som det blir!
PM:a adress. Skriv GS i rubriken.
Dykarquartz idag
Här kommer ett WS på min Seiko, som definitivt är i motsatta änden av Seiko-skalan.
Kataloger är kul!
Dagsfärsk Tuna
Vilken insatts av er! Superkul att få följa, tack!
Följer er resa från soffan med min skx
SBBN031
Här är en bild!
Pinfärsk bild halvkass kvalité dock
Knep jag den 10e och sista?
Nice try, but no cigar!
Det lär det bliKlockmäster i Globen. Men jag vet inte om det blir någon tilldelning eller inte :S, håller tummarna.
Stor like på den antar att du har lite inside info hahaDet lär det bli