Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I'm in! utan tvekan!Gruppköp, a la PADI?
Jag har för mig sett runt 5200 sek, isch så ta det med en liten nya salt då jag inte kommer ihåg exakt. Finns någonstans i tråden dock.Har vi nåt pris på den?
?-tecknet var för min osäkerhet på nuffrorna. SBEC är tranceoceankrono, ganska säker på 003.Vet ej, det var ju jag som frågade.
4800Jag har för mig sett runt 5200 sek, isch så ta det med en liten nya salt då jag inte kommer ihåg exakt. Finns någonstans i tråden dock.
Vi höll ju båda Pappa Svante i handen, men några tips skall vi absolut kunna ge. Får återkomma i frågan.
Tack Baselworld och alla tappra som följt oss. Har varit sjukt kul. Tack för pepp och uppmuntrinngar. Mot flygplatsen.
Riktigt kul att höra och tack för att du delar med dig (den kommentaren kändes lite Seikoholics Anonymous ).Nu när abstinensen kommer kicka in imorgon så måste jag tacka @yonsson och @Molle för ett fantastiskt reportage, helt makalöst bra!
Men det som jag personligen tycker är extra kul är att ni fått upp mina ögon för de "vanliga" märkena Seiko, Citizen och Casio. Vilken mångfald de har, framförallt de 2 första för min smak.
Har klämt på en GS tidigare och känt "jaja, bra kvalitet men vadå" men nu när jag ser vad de gör och hela spektumet de har så är det absolut ett märke jag ska kika mer på. Det gav mig faktiskt mer än Rolex släppet.
Så stort tack på flera sätt!
Exakt så faktisktKan bara tänka mig vad som försiggår där nere. Mkt naket, mkt champagne och en hel del annat barnförbjudet.
Valde helt klart fel namn, Roland, funkar liksom inte.1. Lämna eventuella visitkort hemma
2. Kom överens om temporära namn och ursprung, träna innan med varandra!
3. What happens in Basel stays in Basel
I am right here, no worries @ChuckLängtar redan till er resa 2017!
Nu ska jag lägga mig i foster ställning och swipa bilderna till denna låt, försöka inte fälla en tår
Vilken dykare menar du @Case ? Bild?Tack @yonsson & @Molle för ett fantastiskt reportage. Ni orsakade mig nästan en skilsmässa , men det var det värt.
Dock lyckas jag inte googla fram någon info alls om det som mest intresserade mig
Den SPORK liknande dykaren! Har ni mer info ang den? Står kinetc på tavlan, @yonsson sa att den bar från Sporturalinjen men sen är det stopp. Bredd, pris och tillgänglighet? Eller kanske till och med ett modellnamn? Något!
Kanon, visste det fanns någon med bättre koll