Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan säga så här; en av de mest ansträngande semestrarna jag haft faktiskt. Sömnbristen är påtaglig. Men ack så kulAlltså den här tråden...
Ni måste ha slitit häcken av er... Kanonbra bilder, giveaways, svar på frågor...
Overkligt bra!
Tusen tack! Uppskattar det massor!
Yonsson - riktigt hög standard!Då kör vi!
Resan till festen. Helt plötsligt fick man in tyskt nät i mobiltelefonen. Vi hamnade i en byggnad med 5? våningar. På varje våning fanns ett nytt fest-tema och man blev slussad mellan nivåerna via en hiss. På festen arbetar 400 personer/kväll och festen har 500 gäster/kväll.
Våning 5
Våning 4 Mat och dans.
Våning 3 Lite oklart vad som hände här, jag satt mest i baren. Collegetema med amerikanska fotbollsspelare.
Våning 2 Fight club. Jag försökte få upp Molle i ringen så vi kunde ta ett bra kort på oss där men lyckade inte. Kul match i alla fall. Robban hade brasilianare brevid sig och hetsade som satan. Tyvärr kan Robban bara ett ord på brasilianska "LUTE LUTE" vilket kanske betyder "slåss".
Våning 1 Party time! Sista våningsplanet visade en lokal som var 5 våningar hög. Rätt galet.
Notera att vi alltid är längst fram Sjukt kul! Har tagit massvis av foton och videos så detta var ett LITET axplock.
Fan, yonsson hade bättre prioritering på sina bilder. Han var smakfull nog att avsluta med breitlingflickorna!Längst fram var vi.
Alla gillar olikaYonsson - riktigt hög standard!
Fan, yonsson hade bättre prioritering på sina bilder. Han var smakfull nog att avsluta med breitlingflickorna!
Som @sherwan skrev, måndag o bara tomhet.... å så kommer det här... Goood jooob booojjsss...Då kör vi!
Resan till festen. Helt plötsligt fick man in tyskt nät i mobiltelefonen. Vi hamnade i en byggnad med 5? våningar. På varje våning fanns ett nytt fest-tema och man blev slussad mellan nivåerna via en hiss. På festen arbetar 400 personer/kväll och festen har 500 gäster/kväll.
Våning 5
Våning 4 Mat och dans.
Våning 3 Lite oklart vad som hände här, jag satt mest i baren. Collegetema med amerikanska fotbollsspelare.
Våning 2 Fight club. Jag försökte få upp Molle i ringen så vi kunde ta ett bra kort på oss där men lyckade inte. Kul match i alla fall. Robban hade brasilianare brevid sig och hetsade som satan. Tyvärr kan Robban bara ett ord på brasilianska "LUTE LUTE" vilket kanske betyder "slåss".
Våning 1 Party time! Sista våningsplanet visade en lokal som var 5 våningar hög. Rätt galet.
Notera att vi alltid är längst fram Sjukt kul! Har tagit massvis av foton och videos så detta var ett LITET axplock.
SLUT? There is no stopping the yonsson!
Här var man lite deppig, måndag, veckans bästa tråd höll på att ta slut med resan...
sen kommer ni med fler bilder, sköna ni är boys!
Tack för allt
1: Håll ut angående PADI, info kommer i massPM när mer info finns. Tror gruppbokningen är uppe i över 50st nu. Ska försöka sammansätta lista mm och dra mass-PM. Vill inte mass PMa innan jag har bra info eftersom den konversationstråden aldrig kommer då i så fall.
Var icke oroliga, detta kommer bli riktigt bra!
2: Har inte hunnit inventera give aways men jag vill köra en grej till. Det är något ovanligt med de wristshots jag lagt upp i denna tråd, den första som svarat rätt på vad som är ovanligt får något kul. Oklart vad för jag minns inte riktigt vad som lagts upp och vad som rykt.
1: Håll ut angående PADI, info kommer i massPM när mer info finns. Tror gruppbokningen är uppe i över 50st nu. Ska försöka sammansätta lista mm och dra mass-PM. Vill inte mass PMa innan jag har bra info eftersom den konversationstråden aldrig kommer då i så fall.
Var icke oroliga, detta kommer bli riktigt bra!
2: Har inte hunnit inventera give aways men jag vill köra en grej till. Det är något ovanligt med de wristshots jag lagt upp i denna tråd, den första som svarat rätt på vad som är ovanligt får något kul. Oklart vad för jag minns inte riktigt vad som lagts upp och vad som rykt.
Shit vad fort det gick.Kan det vara så att du har de fotade klockorna på vänster handled, men att du normalt har dina klockor på höger?
Shit vad fort det gick.
Grattis, PMar när jag inventerat. Vad gillar du bäst? SEIKO eller Casio?
Shit vad fort det gick.
Grattis, PMar när jag inventerat. Vad gillar du bäst? SEIKO eller Casio?
Tack själva, sjukt tryck i tråden!Well, jag är en fellow högerbärare!
Seiko - alltid Seiko!!
Tack igen för ett grymt resereportage! Imponerande hur mycket ni ansträngt er för att låta oss här hemma vara med på ett hörn!
1: Håll ut angående PADI, info kommer i massPM när mer info finns. Tror gruppbokningen är uppe i över 50st. Ska försöka sammansätta lista mm och dra mass-PM. Vill inte mass PMa innan jag har bra info eftersom den konversationstråden aldrig kommer dö i så fall.
Kan inte lova datum och sådant just nu, bättre med bekräftad information än att skapa massa förhoppningar. Var icke oroliga, detta kommer bli riktigt bra!
2: Har inte hunnit inventera give aways men jag vill köra en grej till. Det är något ovanligt med de (flesta) wristshots jag lagt upp i denna tråd, den första som svarat rätt på vad som är ovanligt får något kul. Oklart vad för jag minns inte riktigt vad som lagts upp och vad som rykt.
Jag försökte vara rolig men det föll platt.Well, känns det inte lite snålt att ta bort klockan från stället?
Skämt åsido. Vad som duger eller ej är inte upp till mig. Jag har ingen GS att sätta på det utan bara budgetdykare (som förvisso är awesomeom om man bortser från läckande packningar) så det kanske vill bo kvar hos dig, men om du vill bli av med det så är jag inte den som tackar nej! Jag blir glad för vad som!
Given på detta!Gruppköp, a la PADI?
Vi fick inte klämma på styggelsen. Tror också det måste vara ett skrivfel.