Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste hålla med. Nog för att Herr Kern bör få en känga eller två för vad han gör med företaget, men den nya colt och Chronomat B01 är inte helt katastrof. Visst hade det varit trevligare med Tudor-verket i Colt och den gamla Breitlingloggan hade gärna fått vara kvar, men det är inte helt katastrof!Colt är onekligen ovanligt stilren för att vara Breitling - snyggt!
Som jag har förstått saken (kan ha missat) så kommer Bretiling helt sluta med kvarts då det inte anses vara tillräckligt "high-end". Med det beslutet ryker dessutom nya B60 verket som knappt ens hunnit ut i handeln och vända innan det skrotas. Tack för de investerade slantarna...Jag är inte så insatt i Breitling, men visst fanns Colt med kvartsverk förr i tiden?
Ska dom inte tillverka några kvartsare öht?
![]()
Vad tror ni om gruppköp på dessa? Limiterade, guld-display, skruvat baklock i guldfärg. Kommer bättre foton senare. Listar under 2000kr
Likheten är att ,de gamla entusiasterna hatade den nya designen.Kanske.. men med skillnaden att Bangle tog ut svängarna, tog en risk med udda design. Detta är tvärtom.
K A T A S T R O F !
hela Breitlings själ har svepts bort,
Kern är för bratte vad Bangle var för BMW
Kanske.. men med skillnaden att Bangle tog ut svängarna, tog en risk med udda design. Detta är tvärtom.
Beror på hur du definierar entusiasterna. Jag tror Breitling går åt rätt håll om än lite sidledes i vissa fall. Får ge det ett par år. Klart är iaf att de som gillade Breitling lite vulgära extra-allt-design är arga.Likheten är att ,de gamla entusiasterna hatade den nya designen.![]()
Absolut, allt ligger ju i ögat hos betraktarenBeror på hur du definierar entusiasterna. Jag tror Breitling går åt rätt håll om än lite sidledes i vissa fall. Får ge det ett par år. Klart är iaf att de som gillade Breitling lite vulgära extra-allt-design är arga.
Beror på hur du definierar entusiasterna. Jag tror Breitling går åt rätt håll om än lite sidledes i vissa fall. Får ge det ett par år. Klart är iaf att de som gillade Breitling lite vulgära extra-allt-design är arga.
Beror på hur du definierar entusiasterna. Jag tror Breitling går åt rätt håll om än lite sidledes i vissa fall. Får ge det ett par år. Klart är iaf att de som gillade Breitling lite vulgära extra-allt-design är arga.
Ja jäklar, de var riktigt snygga.De blå emaljtavlorna på Presagerna - grymma!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En konnässör ska man alltid lyssna till - jag är på!Alltså. Jag tror inte folk förstår hyr hett det här är! DW-5035D är ju det närmaste vi kommit en re-issue av DW-5000C-1B (den sällsynta kusinen till DW-5000C). Otroligt snyggt. Alla som inte hoppar på det här gruppköpet är totalt galna!
Originalet:
![]()
Synd att VFAn var i platina . Gör den i princip ouppnåelig för en stackars SEIKO nörd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VFA (very fine adjusted), +3/-1 s/d, boett i platina.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hi-beat LE.
Grymma bilderLite Seikobilder. Osorterat. SLA025 är lite tjockare än farfar men det är ok. Hade vunnit på applicerad logo. Den klena förklaringen är att man inte har det på dykare då den kan lossna... lame.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina grejer. Vad är det för tjocklek, diameter? 16/44mm?![]()
![]()
![]()
![]()
SLA019 Niiiiiiiiice! Vridringsinlägg i keramik, safirglas.
KanonOK OK, har fattat att gruppköpet på GShockarna kan funka, då jobbar vi vidare på den idén.
Det kommer mer info om det senare så ni behöver inte hojta till här nu, det kör vi i PM senare.
Jag scrollade förbi den där nyss, tänkte att "den där bratten var inte så dum".Sista pre-kern.
![]()
Haha först trodde jag nån satt under kavajen och kollade seikobilder![]()
Käkar sushi och går igenom SEIKO-foton.
36-ishGrymma bilder. Finns de pris på den gröna
?
16950 och 18950Ja jäklar, de var riktigt snygga.
Kan tänka mig att det ser ännu bättre ut "live".
Vad ligger de blåa Presagerna på i pris?
Du är ju ambassadörernas ambassadör när det gäller G´sAlltså. Jag tror inte folk förstår hyr hett det här är! DW-5035D är ju det närmaste vi kommit en re-issue av DW-5000C-1B (den sällsynta kusinen till DW-5000C). Otroligt snyggt. Alla som inte hoppar på det här gruppköpet är totalt galna!
Originalet:
![]()
Den va cool!Uppskattar verkligen rapporteringen!!!!
Tycker det är dags för en upphottad 6S37 kronograf.
Säg det till Seikobåset.
![]()