Vet ej, kollar imorrn.Bugar & bockar för rapporteringen, kanon!
Vet ni om det är vanliga svarta gummistronken till SLA019?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej, kollar imorrn.Bugar & bockar för rapporteringen, kanon!
Vet ni om det är vanliga svarta gummistronken till SLA019?
Colt, 41mm, ETA-verk.
41mm
Nya Chronomat, B01 in house-verk. Helt matt inkl länk. Det kommer komma fler rader text på tavlan.
Har tagit massa foton men nu blir det nytt möte och vill inte hafsa ut dem så jag lägger upp mer ikväll eller när tid finnes.
En konnässör ska man alltid lyssna till - jag är på!
Du är ju ambassadörernas ambassadör när det gäller G´s . Men personligen tycker jag att både solar och radiosynk tillsammans med stryktålighet och pris är vad som gör dom attraktiva. En re-issue som är identisk i både utseende och funktion som originalet... då vill man väl hellre ha en vintage i nyskick?
Den blå GS:en är ju otroligt vacker! Gillar strukturen/mönstret i tavlan, är de bättre i verkligheten eller gör det sig bäst på bild?
VFA (very fine adjusted), +3/-1 s/d, boett i platina.
Hi-beat LE.
SLA019 Niiiiiiiiice! Vridringsinlägg i keramik, safirglas.
Jag känner mig som värsta nejsägaren, och det är möjligt att jag ändrar åsikt om jag ser tavlorna irl Men jag tycker inte ett präglat repeterat GS mönster är det vassaste som kunde sättas på en limiterad klocka av superfinish. Dom har ju precis släppt Peakock och visat vad dom kan. Det kändes lite kul och hemligt på 25års jubileums kvartsarna, men nu få jag lite hybrisvibbar. När SEIKO är borta ifrån tavlan ska det stå GS överallt istället...
VFA (very fine adjusted), +3/-1 s/d, boett i platina.
Hi-beat LE.
Är det thaiboxning Vs old timey boxing
I like! Nån aning om vad modellen heter?
Nya Rangeman. GPS, blåtand och massa tjofräs för den som gillar att vandra.
Du såg din nya svampplockarklocka också va?
Du såg din nya svampplockarklocka också va?
men väldigt snabb!
Edit: missuppfattade först
Adrenalinet tog över! Couldn't help myself.Älskar att du gör detta mitt under nattsagestunden, @Fujoor. Det är commitment, det.
Första 2 personerna som postar FÄRSKT foto på sin SEIKO Prospex OCH ”ätpinnar” får en Prospex putsduk.