Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HejI like! Nån aning om vad modellen heter?
Typ ätpinnar fast lite mer stylish .
Första 2 personerna som postar FÄRSKT foto på sin SEIKO Prospex OCH ”ätpinnar” får en Prospex putsduk.
Tack! Hittade den. Sjukt vass!
TÄVLING! x2
Första som postar bild på en Seikodykare i vatten får plåtburk med putsduk.
Första som postar bild på valfri pre-kern Breitling får historiebok plus Stocholmssnöre.
Solartunan, den till vänster
Snabbt jobbat. PMa din adress
Tackar!Snabbt jobbat. PMa din adress
Lite Seikobilder. Osorterat. SLA025 är lite tjockare än farfar men det är ok. Hade vunnit på applicerad logo. Den klena förklaringen är att man inte har det på dykare då den kan lossna... lame.
SLA025, 6159-7000 reissue med 8L55 hi-beat urverk. 15.7mm tjock....
Den ringen är väl inte keramisk? Trodde att man hade gått över till detta då jag såg den gröna Marinemastern...
För jäkla mumsig
Save the ocean Turtle. LE.
Är det SBDN028 till vänster?Ja den ja, man jag skall ha den till höger först Sen måste jag fixa den vita freeman också
Stämmer.Den är onekligen fin, men listpriset... 55k. Stämmer det?
Du menar som en vanlig dag på Kobra Kai?Det är som att klockorna och gemenskapen kommer i fokus och folk glömmer bort att träta med varandra.