Mmm. Kanske något förexemplar? Inte kan de släppa den så där tror jag. Eller fel länk i snabbheten för att hinna få med den till Basel?Har du rätt i. Tänkte inte på det då, men ser det nu. Konstich.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm. Kanske något förexemplar? Inte kan de släppa den så där tror jag. Eller fel länk i snabbheten för att hinna få med den till Basel?Har du rätt i. Tänkte inte på det då, men ser det nu. Konstich.
Bara jag som är vaken. Y trynar.Bra att ni är vakna, vad har ni på agendan idag? Vilken tid har ni för det stora mötet imorgon?
Kul! intressant med Glashütte!Bara jag som är vaken. Y tränar.
Idag är det Oris, Tissot, Glashütte, Casio.
15:00-18:00 imorgon kör vi Seiko.
Bara jag som är vaken. Y trynar.
OrisBara jag som är vaken. Y trynar.
Då sitter man bänkad 15-18 i morgon, helt enkelt! Blir att spela Mass Effect med ipaden och klocklådan framför sig, så att jag kan vara snabb på att hugga giveaways!Bara jag som är vaken. Y trynar.
Hos TAG Heuer var det Autaviorna som stack ut. Dessa re-issues med endast Heuer logga var riktigt bra. Den med svarta subdials är en lim tedenvall version. Resten hade jag iallafall lite svårt att gå igång på. Linklänken är tillbaks... så osnygg dock enormt skön på handleden med bra lås. Eloge för många damklockor. 120 nya modeller.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara jag som är vaken. Y trynar.
Klart! PM:a adressen. Skriv Breitling Powerbank i rubriken.Här finns det en!!![]()
Helvete, det där tog mindre än en minut... Man är ju totalt chanslös...
Så är det!Och förhoppningsvis även Sinn imorgon då?![]()
Red Devil, ManU edition har jag för mig.Vad är den sista modellen för lim ed? Med loggan på vänster subdail?
Kompisedit!Kul! intressant med Glashütte!
Försök gärna få et wristshot på den vita 104:an om ni har möjlighet. Kan bli årets sommarklocka för mig om den ser bra ut liveSå är det!
Väldigt bra med sammanfattning, mycket att hålla reda på!Bloggen är uppdaterad med lite handplockade favoriter från @yonsson .![]()