Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra med sammanfattning, mycket att hålla reda på!
Den på tavlan är gamla typsnittet, kronan har nya. Gissar att det är någon heritagemodell.@yonsson @Molle
Vet inte hur detaljerade frågor ni har lust att ställa till Sinn. Men jag undrar verkligen över det S som de använder på sina kronor.
De har ju ett väldigt karakteristiskt S i sin logotyp så varför används inte den även till kronan? Den nuvarande är en rätt osexig, bastant variant som inte kan göra någon glad och som framförallt inte harmoniserar med klockorna, och synnerligen inte dressarna. Deras senaste släpp i Classic-linjen hade verkligen varit förtjänt av en annan krona.
![]()
Den på tavlan är gamla typsnittet, kronan har nya. Gissar att det är någon heritagemodell.
Gruppköp SEIKO Samurai
I samarbete med Klockmaster Globen och Klockmaster Fältöversten ger vi möjlighet till gruppköp av 3st olika modeller. 20st av varje färg, alltså totalt 60st klockor. Det går bra att köpa mer än en färg om man önskar.
Anmälan är bindande och betalning skrev vid leverans till Klockmaster Globen. Detta inlägg kommer uppdateras med förväntad leveranstid.
![]()
![]()
SRPB049 - Blå/grå med länk.
![]()
![]()
STPB051 Svart/grå
![]()
![]()
SRPB053: Pepsi med gummi.
Sammanfattning
Listpris: 4998kr. Gruppköpspris: 3998kr
STPB051 Svart/grå med länk.
Listpris: 4498kr.
Gruppköpspris: 3650kr.
EVENTUELL FRAKTKOSTNAD INGÅR.
PMa din anmälan till @Molle enligt följande (kopiera nedan). Anmälan är bindande. Kopiera och använd mall enligt nedan!!!
Rubrik i PM: GRUPPKÖP Modell/Referens nr
Namn:
Adress:
Telefonnummer:
Exempel
Tack, hoppas på lägre felmarginal vid anmälan än förr året, då var det minst sagt snurrigt.
Mycket bra modellval. Bra jobbat och tack! Jag har huggt en svartgrå.Gruppköp SEIKO Samurai
I samarbete med Klockmaster Globen och Klockmaster Fältöversten ger vi möjlighet till gruppköp av 3st olika modeller. 20st av varje färg, alltså totalt 60st klockor. Det går bra att köpa mer än en färg om man önskar.
Anmälan är bindande och betalning skrev vid leverans till Klockmaster Globen. Detta inlägg kommer uppdateras med förväntad leveranstid.
![]()
![]()
![]()
![]()
STPB051 Svart/grå
![]()
![]()
Sammanfattning
PMa din anmälan till @Molle enligt följande (kopiera nedan). Anmälan är bindande. Kopiera och använd mall enligt nedan!!!
Namn:
Adress:
Telefonnummer:
Exempel
Vad är det för storlekar på dem?Tack, hoppas på lägre felmarginal vid anmälan än förr året, då var det minst sagt snurrigt.![]()
Med största sannolikhet för att 6R inte hår att tillverka i samma volymer som 4R.
Det ligger länkar till produktinformation i gruppköpsinlägget.Vad är det för storlekar på dem?
Bra styrt!Gruppköp SEIKO Samurai
![]()
![]()
![]()
![]()
STPB051 Svart/grå
![]()
![]()
Sammanfattning
Namn:
Adress:
Telefonnummer:
Exempel
Hehe, den är inte officiell än, de skulle byta folk som är med i den.Bra styrt!
Jag är förövrigt jävligt sugen på att se den något skruvade "dyksamurai-filmen" från presskonferensen igen.
Hittar den ingenstans![]()
Med största sannolikhet för att 6R inte hår att tillverka i samma volymer som 4R.
Det ligger länkar till produktinformation i gruppköpsinlägget.
Bra styrt!
Jag är förövrigt jävligt sugen på att se den något skruvade "dyksamurai-filmen" från presskonferensen igen.
Hittar den ingenstans![]()
Ska jag filma lite live på insta eller? Vi har lite tid att döda.
Vad heter du på insta?Ska jag filma lite live på insta eller? Vi har lite tid att döda.
Sök på YonssonVad heter du på insta?
yonsson_in_a_nutshellVad heter du på insta?
Sök på Yonsson
yonsson_in_a_nusthell
Thank you guys <3yonsson_in_a_nutshell
Edit: 2a på den bollen
Var finns den?Jag trycker på den stora TURBO GILLA knappen och önskar er ett trevligt Basel äventyr och tack för att vi får vara med!
Kikade in på Seikos hemsida och där står det "Curved sapphire crystal" på sidan för SBP051. Stämmer eller stämmer inte? Skulle ju vara en delförklaring till det lite högre priset.Icke, hardlex på 43mm.
Seikos hemsida lär ju stämma, min info är från tidiga produktblad.Kikade in på Seikos hemsida och där står det "Curved sapphire crystal" på sidan för SBP051. Stämmer eller stämmer inte? Skulle ju vara en delförklaring till det lite högre priset.
http://www.seiko-prospex.com/sea/spb051j1
![]()