Inte min favorit.Är den lika cool som på produktbilderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte min favorit.Är den lika cool som på produktbilderna
Du får ju en keps för fan, var nöjd.Kommer ni kika något på Doxa?![]()
@xHenke, finns nån bild eller två i kameran.Du får ju en keps för fan, var nöjd.![]()
Nä, blir inget hos Doxa.![]()
Tack att ni fixar, bokat en svart/grå!Gruppköp SEIKO Samurai
I samarbete med Klockmaster Globen och Klockmaster Fältöversten ger vi möjlighet till gruppköp av 3st olika modeller. 20st av varje färg, alltså totalt 60st klockor. Det går bra att köpa mer än en färg om man önskar.
Anmälan är bindande och betalning skrev vid leverans till Klockmaster Globen. Detta inlägg kommer uppdateras med förväntad leveranstid.
![]()
![]()
SRPB049 - Blå/grå med länk.
![]()
![]()
SRPB051 Svart/grå
![]()
![]()
SRPB053: Pepsi med gummi.
Sammanfattning
SRPB049 - Blå/grå med länk.
Listpris: 4998kr. Gruppköpspris: 3998kr
SRPB051 Svart/grå med länk.
Listpris: 4998kr. Gruppköpspris: 3998kr
SRPB053: Pepsi med gummi.
Listpris: 4498kr.
Gruppköpspris: 3650kr.
EVENTUELL FRAKTKOSTNAD INGÅR.
PMa din anmälan till @Molle enligt följande (kopiera nedan). Anmälan är bindande. Kopiera och använd mall enligt nedan!!!
Rubrik i PM: GRUPPKÖP Modell/Referens nr
Namn:
Adress:
Telefonnummer:
Exempel
Riktigt fina. Får utöka vill ha listan.ORIS Pilot linjen är Oris 2:a största linje (efter Aquis).
![]()
![]()
![]()
Trevligt!![]()
Första 10 första handledsskotten på Doxor får en keps, PMa @Maro din adress om du är en av de 10 första.
1. Ta fotoMed tanke på antalet Doxas på forumet hinner ju någon köpa min på köp & sälj, få den på posten på måndag, ta wrist shot och få en keps!![]()
1. Ta foto
2. Behåll
3. Ha en grym kombo Keps/Klocka
Capice!
Okej okej1. Ta foto
2. Behåll
3. Ha en grym kombo Keps/Klocka
Capice!
![]()
Första 10 första handledsskotten på Doxor får en keps, PMa @Maro din adress om du är en av de 10 första.
Ja![]()
Hann jag?![]()
Du har tid att skaffa enfan! Jag har ingen doxa![]()
Du har tid att skaffa en![]()
![]()
![]()
Aquis LE: 2000 ex.
Det förklarar saken. Ser fram emot att föhoppningsvis få se lite bilder på SPB051/053 när ni är hos SEIKO imorgon. Var inte helt övertygad när jag såg de första bilderna på den, men den känns som en riktigt bra modern tolkning av originalet. Ju mer jag tittar på den desto mer växer mitt habegär så det känns lite segt att den inte kommer förrän november.Seikos hemsida lär ju stämma, min info är från tidiga produktblad.
Den är grymt bra!Det förklarar saken. Ser fram emot att föhoppningsvis få se lite bilder på SPB051/053 när ni är hos SEIKO imorgon. Var inte helt övertygad när jag såg de första bilderna på den, men den känns som en riktigt bra modern tolkning av originalet. Ju mer jag tittar på den desto mer växer mitt habegär så det känns lite segt att den inte kommer förrän november.
Och stort tack för den eminenta rapporteringen!
ser lite fulrenoverad ut, men banantanken ovan! Riktigt läcker. 1916, tidigaste noteringen jag sett är 1918. Sjukt intressant att även Tissot köpte in dessa boetter!
Ser helt suverän ut. Perfekt storlek och snyggt retropiffad boett. Synd att det verkar dröja länge innan den kommer.Den är grymt bra!
![]()
Såå bra! Hur upplevs den storleksmässigt?Den är grymt bra!
![]()