• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle & Yonsson Baselworld 2017

IMG_2817.JPG

Första 10 första handledsskotten på Doxor får en keps, PMa @Maro din adress om du är en av de 10 första.

Gruppköp SEIKO Samurai
I samarbete med Klockmaster Globen och Klockmaster Fältöversten ger vi möjlighet till gruppköp av 3st olika modeller. 20st av varje färg, alltså totalt 60st klockor. Det går bra att köpa mer än en färg om man önskar.

Anmälan är bindande och betalning skrev vid leverans till Klockmaster Globen. Detta inlägg kommer uppdateras med förväntad leveranstid.

IMG_2780.JPG
IMG_2783.JPG

SRPB049 - Blå/grå med länk.

IMG_2778.JPG
IMG_2776.JPG

SRPB051 Svart/grå

IMG_2802.JPG
IMG_2801.JPG

SRPB053: Pepsi med gummi.

Sammanfattning
SRPB049 - Blå/grå med länk.
Listpris: 4998kr. Gruppköpspris: 3998kr

SRPB051 Svart/grå med länk.
Listpris: 4998kr. Gruppköpspris: 3998kr

SRPB053: Pepsi med gummi.
Listpris: 4498kr.
Gruppköpspris: 3650kr.

EVENTUELL FRAKTKOSTNAD INGÅR.

PMa din anmälan till @Molle enligt följande (kopiera nedan). Anmälan är bindande. Kopiera och använd mall enligt nedan!!!

Rubrik i PM: GRUPPKÖP Modell/Referens nr
Namn:
Adress:
Telefonnummer:

Exempel
Tack att ni fixar, bokat en svart/grå! :)

Seikos hemsida lär ju stämma, min info är från tidiga produktblad.
Det förklarar saken. Ser fram emot att föhoppningsvis få se lite bilder på SPB051/053 när ni är hos SEIKO imorgon. Var inte helt övertygad när jag såg de första bilderna på den, men den känns som en riktigt bra modern tolkning av originalet. Ju mer jag tittar på den desto mer växer mitt habegär så det känns lite segt att den inte kommer förrän november.

Och stort tack för den eminenta rapporteringen!

Det förklarar saken. Ser fram emot att föhoppningsvis få se lite bilder på SPB051/053 när ni är hos SEIKO imorgon. Var inte helt övertygad när jag såg de första bilderna på den, men den känns som en riktigt bra modern tolkning av originalet. Ju mer jag tittar på den desto mer växer mitt habegär så det känns lite segt att den inte kommer förrän november.

Och stort tack för den eminenta rapporteringen!
Den är grymt bra!
IMG_20170324_105132_953.jpg

Tillbaka
Topp