Tack!Kollar imorrn. Tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Kollar imorrn. Tack.
Den ser ju riktigt trevlig ut!![]()
![]()
Aquis LE: 2000 ex.
Den ser ju riktigt trevlig ut!
Ah nu fattar jag, trodde det va en typ minuträknare som va i ett fönster som räknade upp eller som timer som räknade ner.Tryckknappar på sidorna. Perfekt för dörrvakten.
Inte vi heller
Låt bli att sova, äta och gå på toa en vecka så går det fint.
Pigga för er ålder helt enkeltLåt bli att sova, äta och gå på toa en vecka så går det fint.![]()
Hur mini är den? Sådär sjukt liten som typ 40mm?![]()
Provar mini-Mudmastern lite, känns ju pytteliten.![]()
Pigga för er ålder helt enkelt![]()
Har den ens varit än?Är jag blind som inte hittar någon film från brattefesten? Eller är den gömd på någon annan sida?
Ajdå, kanske jag som tänker fel, det är ju helg först idag.Har den ens varit än?![]()
Har ni fått se de nya, mindre G-Steelmodellerna?![]()
Eller så är det jag som har missat något, Jag ligger dessutom tom före i tidzoner så här är det lördag redanAjdå, kanske jag som tänker fel, det är ju helg först idag.
Fasen va kul, den kan ju vara intressant! Gillar den stora men den är på tok för stor.![]()
Mer koll, men lika stressigt. Annars samma tycker jag. Kalas! Med andra ord.Håller med föregående skribenter, stort tack för ert engagemang. Hur är totalupplevelsen hittills vs förra året?
Cheers Chuck
Näää, den är typ 1mm mindre.Hur mini är den? Sådär sjukt liten som typ 40mm?
Svårt att jämföra men här är kul.Håller med föregående skribenter, stort tack för ert engagemang. Hur är totalupplevelsen hittills vs förra året?
Cheers Chuck
Den är imorgon.Är jag blind som inte hittar någon film från brattefesten? Eller är den gömd på någon annan sida?
Nej.Har ni fått se de nya, mindre G-Steelmodellerna?
Den saknar en del.Fasen va kul, den kan ju vara intressant! Gillar den stora men den är på tok för stor.
Saknas funktioner vad du vet?
Det mesta är globalt numera, från och med förra året (Astron, Presage, Prospex, Premiere)Är helt grön på det här med Baselworld (uppskattar tråden förövrigt!) men i Seikos fall, visar de endast internationella modeller eller visar de JDM-grejer också?
Sweet. High five till SvanteSvante säger att lösning på JDM-modeller är på gång, leveranstiden däremot kan bli lite längre än normalt, cirka 1-2 månader. Allt kommer gå att fixa via KLM Globen.
Haha nu börjar det blir roliga utmaningar!![]()
![]()
![]()
Bluetoorhhörlurar från Tissot.
Första som lägger upp wristshot på en Tissot OCH har en banan i handen vinner dessa.![]()