• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle & Yonsson Baselworld 2017

IMG_2840.JPG
IMG_2842.JPG

Aquis LE: 2000 ex.
Den ser ju riktigt trevlig ut!

Är helt grön på det här med Baselworld (uppskattar tråden förövrigt!) men i Seikos fall, visar de endast internationella modeller eller visar de JDM-grejer också?

Hur mini är den? Sådär sjukt liten som typ 40mm?
Näää, den är typ 1mm mindre. :)
Håller med föregående skribenter, stort tack för ert engagemang. Hur är totalupplevelsen hittills vs förra året?

Cheers Chuck
Svårt att jämföra men här är kul. :)
Är jag blind som inte hittar någon film från brattefesten? Eller är den gömd på någon annan sida?
Den är imorgon.
Har ni fått se de nya, mindre G-Steelmodellerna?
Nej.
Fasen va kul, den kan ju vara intressant! Gillar den stora men den är på tok för stor.

Saknas funktioner vad du vet?
Den saknar en del.
Är helt grön på det här med Baselworld (uppskattar tråden förövrigt!) men i Seikos fall, visar de endast internationella modeller eller visar de JDM-grejer också?
Det mesta är globalt numera, från och med förra året (Astron, Presage, Prospex, Premiere)

Svante säger att lösning på JDM-modeller är på gång, leveranstiden däremot kan bli lite längre än normalt, cirka 1-2 månader. Allt kommer gå att fixa via KLM Globen.

Har ni inte besökt Seiko? Jag tycker jag sett en massa bilder från andra märken men bara pressinfo om Seiko. Har jag missat en sida med inlägg? @Molle @yonsson

Tillbaka
Topp