![]()
![]()
![]()
Bluetoorhhörlurar från Tissot.
Första som lägger upp wristshot på en Tissot OCH har en banan i handen vinner dessa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
Bluetoorhhörlurar från Tissot.
Första som lägger upp wristshot på en Tissot OCH har en banan i handen vinner dessa.![]()
Men va fasen @eriksson850 huuuur kunde du missa bananen??
Sjukt fort gick det också.
F***ing b****shitMen va fasen @eriksson850 huuuur kunde du missa bananen??
Tack! Vi lägger oftast upp direkt under mötena, inte så socialt beteende men annars hinner man inte.
Flera timmar gammal bild också, jag är djupt besviken.F***ing b****shit
Suttit beredd hela kvällen... Missade bananen...![]()
Har du kollat på bilden?Flera timmar gammal bild också, jag är djupt besviken.![]()
F***ing b****shit
Suttit beredd hela kvällen... Missade bananen...![]()
Snygg save!Har du kollat på bilden?
Tar din vinst mot 300 pix till bcf?
Var det B60 som körde Superquartz?Tack! Vi lägger oftast upp direkt under mötena, inte så socialt beteende men annars hinner man inte.
![]()
Breitling Colt Skyracer - ska ha.
![]()
Breitling B60 - vill ha.
![]()
Oris Meisterscmuckenducken eller vad den nu hette. - sugen.
Alla Breitlings kvartsare är ju Superkvarts, men ja, det är den som har nya inhouseverket, hittills...Var det B60 som körde Superquartz?
Måste även tillägga at det är grymt att Breitling nu lanserat in house Superkvarts kronografverk (sitter nu i B60) om ni missat det.
![]()
Det innebär att de kommer släppa flera modeller med det verket, de satsar alltså fortfarande på kvarts vilket jag tycker är underbart. Största fördelen är placeringen av sibdials. Jämför med den första blåa som nyligen släpptes.
Ni kan ju gissa om Colt Chrono kvarts kommer uppgraderas med det nya verket...![]()
Alla Breitlings kvartsare är ju Superkvarts, men ja, det är den som har nya inhouseverket, hittills...
Halleluja! B60 var för övrigt grym, den har det jag saknade med Aerospace. Lite tjockare och helt analog, måste nog ha en sådan.Mycket bra, mer quartz till folket!
Dags att ladda lite, Brattefest imorgon.
10:00 kör vi igen, Sinn.
Substitutbanan, riktig kommer imorgon.
Substitutbanan, riktig kommer imorgon.
![]()
Bcf
![]()
Tack @Clark Kent och @yonssonJag tycker att det är MVG för ambitionen och uppdrag väl utfört
@yonsson
EDIT: Nu har jag fått Trazan och Banarne-låten på hjärnan![]()
Liiiiive imorgonDags att ladda lite, Brattefest imorgon.
10:00 kör vi igen, Sinn.
Halleluja! B60 var för övrigt grym, den har det jag saknade med Aerospace. Lite tjockare och helt analog, måste nog ha en sådan.