Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snikversionerna av SLA017 har ju verkligen ryckt upp sig, mycket snyggare här än på de gamla produktbilderna.
![]()
![]()
![]()
![]()
SLA017
![]()
(Originalet, 37mm)
SLA017
Boett: 40mm SS, super hard coated, borrade bandhorn.
Glas: Safirglas.
Urverk: 8L35, 28800bph.
Numrerad LE, 2000st.
Den med mörkblå tavla var ju riktigt porrig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Presage cocktail time 2017.
![]()
![]()
SRPB051 (SBDC051)
![]()
SRPB053 (SBDC053)
43mm, SS.
6R15-urverk.
Feeet@Stefanweei älskar du den lika mkt som jag? Ignorera storleken.
12950kr med länk, utan länk 9998kr.Ett måste! Vad är priset ☺?
Saftigt!12950kr med länk, utan länk 9998kr.
Instämmer. Brukar inte falla för sånt där men den på ett läderband...Den med mörkblå tavla var ju riktigt porrig.
![]()
Lite väl mycket för gruppköp gissar jag.Saftigt!
Lite väl mycket för gruppköp gissar jag.
Hur många behövs för ett gruppköp?Lite väl mycket för gruppköp gissar jag.
Tycker det är bra. Ser inget problem med min befintliga samling, tavlorna har ju ändrats förr. Bara kul.Du som redan har en diger samling GS, hur ställer du dig till att man ändrar logotypen på tavlan?
2 är väl ett par, allt över 2 är väl en grupp?Hur många behövs för ett gruppköp?
3. Krysset på tavlan ritar man över mes spritpenna.1 - Köp in några lådor SRPB051 (SBDC051).
2 - Starta en "jultomtens verkstad"-verksamnet där man byter ut visare till 62MAS-liknande.
3 - ??????
4 - PROFIT!
Vet vi om den har samma lyxiga glas som SLA017?![]()
![]()
SRPB051 (SBDC051)
![]()
SRPB053 (SBDC053)
43mm, SS.
6R15-urverk.
Icke, hardlex på 43mm.Vet vi om den har samma lyxiga glas som SLA017?
Nedrans! Gillar iofs hardlex, men har svårt att se exakt vad som motiverar priset på denna. Sjukt fin men känns ändå rätt basic.Icke, hardlex på 43mm.
6R15, nya lumen, troligtvis hardcoated. Priserna garn ökat kraftigt i år på samtliga modeller från SEIKO och GS. Sumon kostar nu 7498kr, så viss skillnad är det allt.Nedrans! Gillar iofs hardlex, men har svårt att se exakt vad som motiverar priset på denna. Sjukt fin men känns ändå rätt basic.
Ah, jag är dåligt uppdaterad på svenska nypriser tydligen. Det blev enklare när jag kunde räkna om det i sumos. Det är kanske rimligt att den kostar 1,5 sumo, men inte >2 som jag trodde.6R15, nya lumen, troligtvis hardcoated. Priserna garn ökat kraftigt i år på samtliga modeller från SEIKO och GS. Sumon kostar nu 7498kr, så viss skillnad är det allt.
Finns det några mått på dessa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Presage cocktail time 2017.
![]()
Dags för lunchpaus.
13:30 Victorinox