Tyvärr. Fattade inte att man kunde spara. Får hänvisa till klippen Seiko lär lägga ut själva.Jag som satt och körde F5 på @yonsson kontoNu ringer jag tevepejlings ombudsmannen och anmäler mig själv.... Kommer det en repris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr. Fattade inte att man kunde spara. Får hänvisa till klippen Seiko lär lägga ut själva.Jag som satt och körde F5 på @yonsson kontoNu ringer jag tevepejlings ombudsmannen och anmäler mig själv.... Kommer det en repris?
Den hackade lite när ni var ute och promenerade. Men oklart om det är du eller jag som har skakig lina..Funkar livefeeden på insta bra eller?
Den hackade lite när ni var ute och promenerade. Men oklart om det är du eller jag som har skakig lina..
bara ett inlägg till 10k.
Säkert bara min uppkoppling, under Seiko press så gick det mycket beaFunkar livefeeden på insta bra eller?
Fungerade kanon för mig! Får tacka så mycket för detta!Funkar livefeeden på insta bra eller?
Paracord = stenhårt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Victorinox Inox V, Victoria (damklocka), lanseras i april, 4 versioner. 37mm.
FETTTTT gummi!!Daska upp denna på bordet så är det ju klart.. Sjukt bra design..
![]()
![]()
Håller med! Gillar den rejält!FETTTTT gummi!!
Inga konstigheter!! Exakt såhär bör man fira 10 000 högkvalitativa inlägg på KS!!OT som bara den, men borde det inte innehålla den orangea PO:n? Den Är @RicVin för mig
EDIT: PO, kaffekopp i keramik och småblommig skjorta....så![]()
Är det du och yonsson som stojar med banderollen i bakgrunden?Tyvärr. Fattade inte att man kunde spara. Får hänvisa till klippen Seiko lär lägga ut själva.
Brutal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inox Diver, nu med LÄNK.
Fräckt namn på en klocka 'Maverick'Maverick, 43 och 34mm plus INOX prodivern (ny länk).
![]()
![]()
![]()
![]()
Fräckt namn på en klocka 'Maverick'![]()
Det är procentuellt sätt fler kvinnor på mässan än på KS. Varför är det så?Pirrigt utanför presskonferensen.
![]()
Takeki-San (PR)
![]()
Kvinnor är smarta nog att räkna ut att det är sälja klockor, inte köpa klockor, som är grejen.Det är procentuellt sätt fler kvinnor på mässan än på KS. Varför är det så?![]()