S
Staafen
Guest
Underbar!Japp en 18k fullset från 1960
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar!Japp en 18k fullset från 1960
Måste bli bättre på att posta utanför dagens-tråden. Körde denna i fredags:Finns det fler som äger en Movado på KS?
Det är det, men lägger sällan upp mer än en bild på samma klocka i en märkestråd, ser inte meningen. Lite samma som att lägga upp bilder på samma klocka mer än en ggr per vecka. Detta är dock inte konsensus.Finns det fler som äger en Movado på KS?
Just nu har jag själv inte så mycket val då det är denna jag bär i mars men förstår vad du menar. Jag känner inte till alla dessa oskrivna forumregler men om några år har nog även jag koll.Det är det, men lägger sällan upp mer än en bild på samma klocka i en märkestråd, ser inte meningen. Lite samma som att lägga upp bilder på samma klocka mer än en ggr per vecka. Detta är dock inte konsensus.
Nu får du en ny chans. Men jag tvivlar starkt på att det här är en Movado. Att kalla den det och samtidigt skriva "... hittar inget på nätet." känns lite udda.Nån som knep? Glömde den.
Makalösa Movado- vintage sällsynt
Utropspris: 200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2020-10-25 20:12:36. Frakt: DB Schenker 59 kr, Avhämtning. Betalning: SwishApp2App, PayPal, VisaMasterCard, Paynova. Säljare: ennasus-64 (5)www.tradera.com
Vad tror du @Aquaracer2?Nu får du en ny chans. Men jag tvivlar starkt på att det här är en Movado. Att kalla den det och samtidigt skriva "... hittar inget på nätet." känns lite udda.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Skulle inte satsa min förstfödde på det sas...Vad tror du @Aquaracer2?
Men någon av de senare kanske?Skulle inte satsa min förstfödde på det sas...
Men någon av de senare kanske?
Jag har aldrig gillat flexilänk eller vad det heter men köpte en klocka där det satt en på och fick för mig att testa på Movadon. Ärligt talat tyckte jag att det blev lite snyggt. Vad tycker ni?
Ledsen för dåliga bilder, det ser något bättre ut i verkligheten.
Perfekt! Man ska inte vara rädd för flexlänk!Jag har aldrig gillat flexilänk eller vad det heter men köpte en klocka där det satt en på och fick för mig att testa på Movadon. Ärligt talat tyckte jag att det blev lite snyggt. Vad tycker ni?
Ledsen för dåliga bilder, det ser något bättre ut i verkligheten.
Tack! Nej det blev förvånansvärt bra och jag börjar gilla länken, speciellt på den här klockan. Ska ta lite bättre bilder idag tänkte jag.Perfekt! Man ska inte vara rädd för flexlänk!
Tack! Nej det blev förvånansvärt bra och jag börjar gilla länken, speciellt på den här klockan. Ska ta lite bättre bilder idag tänkte jag.
Jag hade helt klart burit mer flexlänk om jag orkat korta. Har ett gäng riktigt fina JB Champion, men köptes som mer eller mindre NOS i fullängd, vilket innebär att ändarna i princip möts runt min handled.Du verkar ha bra handleder för flex. Mina är något smalare och det blir lätt att den flyter ner mot handen. Lite smådrygt arbete att korta många av de där länkarna (U-clip). Även om det inte är jättesvårt går det inte i förbifarten.
Nu har jag ju tjatat sönder denna klockan här i vintage-delen, men det känns som den även borde få ingå i Movado-tråden och inte bara Dagens Köp / dagens vintageur Movado Kingmatic Super-Sub Sea.