• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Movado

Man måste ju posta i Movado-tråden nu när man ska gå med den hela mars. Gillar den riktigt mycket!
20210303_152721-01.jpeg

Jag tycker att ditt band blev riktigt bra på. 👍🏼
Håller med - men vill du variera tror jag som sagt ett flucomocka kan bli grymt!

Kul att se banden poppa upp lite varstans, faktiskt. Folk verkar nöjda med dem - men vill inte tipsa om dem, då jag själv inte är förtjust i när folk tipsar om grejer de själva säljer. :D

Håller med - men vill du variera tror jag som sagt ett flucomocka kan bli grymt!

Kul att se banden poppa upp lite varstans, faktiskt. Folk verkar nöjda med dem - men vill inte tipsa om dem, då jag själv inte är förtjust i när folk tipsar om grejer de själva säljer. :D
Jag ska absolut kika på Fluco, stort tack för tipset! 🙏🏼

Du har inga tips på band som skulle kunna bli bra på denna?
Ett gammalt hederligt Tropic band hade suttit bra på den där - jag får lite marina vibbar (måste vara det blåa i tavlan) när jag ser klockan :D Kika annars hos någon läderslöjdare? Jag beställde nyligen ett ljusbrunt Cordovan av jankoxxx här på forumet som kommer sitta på Sherpan

Ett gammalt hederligt Tropic band hade suttit bra på den där - jag får lite marina vibbar (måste vara det blåa i tavlan) när jag ser klockan :D Kika annars hos någon läderslöjdare? Jag beställde nyligen ett ljusbrunt Cordovan av jankoxxx här på forumet som kommer sitta på Sherpan
Jag har haft lite tankar på tropic med men är inget stort fan av den typen av band. Fina att se på dock!

Jag har köpt en del Cardovan av Jankoxxx med, riktigt trevliga faktiskt.

Jag har haft lite tankar på tropic med men är inget stort fan av den typen av band. Fina att se på dock!

Jag har köpt en del Cardovan av Jankoxxx med, riktigt trevliga faktiskt.
Kom och tänka på detta från Colareb också.. Har inte hunnit prova detta men ser trevligt ut. Bra färg osv..
s-l1600.jpg

Kom och tänka på detta från Colareb också.. Har inte hunnit prova detta men ser trevligt ut. Bra färg osv..
s-l1600.jpg
Det där var riktigt fint, det måste jag kolla upp. Stort tack!

Vet att det finns länk till Zeniths motsvarighet, AutoSport. https://www.wristclassics.com/product-page/kopie-von-zenith-autosport-luxe-automatik-28800-steel. Så det borde finnas även för Movadon...bara börja leta @Staafen
Kul tavla! Det kanske går att få en länk med raka ändar att passa denna ganska bra (för variation).
Tack! Jag har faktiskt börjat kika lite efter länk, har sett en med och blev lite sugen. Tack för tipset!

Tillbaka
Topp