S
Staafen
Guest
Man måste ju posta i Movado-tråden nu när man ska gå med den hela mars. Gillar den riktigt mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läckerMan måste ju posta i Movado-tråden nu när man ska gå med den hela mars. Gillar den riktigt mycket!
Stort tack!Riktigt läcker
Modeband passar till allt och inget. Personligen har jag tröttnat rejält på de enklare massproducerade varianterna.Bytt läder, det passade helt ok måste jag ändå säga.
Förstår helt vad du menar och kan hålla med. Jag har kört @grodslukarenx i några dagar och gillar det men tänkte variera lite då jag ska ha denna hela mars.Modeband passar till allt och inget. Personligen har jag tröttnat rejält på de enklare massproducerade varianterna.
Det är bara att jobba sig igenom kombinationer och landa i vad man gillar. Jag hade nog gillat det mesta framför varianten ovan. Tex kanvas hade nog passat fint. Helst en kall färg.Förstår helt vad du menar och kan hålla med. Jag har kört @grodslukarenx i några dagar och gillar det men tänkte variera lite då jag ska ha denna hela mars.
Du har inga tips på band som skulle kunna bli bra på denna?Modeband passar till allt och inget. Personligen har jag tröttnat rejält på de enklare massproducerade varianterna.
Jag har ett grått mocka som ser bra ut med men ska absolut kika på ett kanvas. Nu var just detta en dålig bild dock.Det är bara att jobba sig igenom kombinationer och landa i vad man gillar. Jag hade nog gillat det mesta framför varianten ovan. Tex kanvas hade nog passat fint. Helst en kall färg.
Grå mocka från fluco hade nog varit grymt.Du har inga tips på band som skulle kunna bli bra på denna?
Jag tycker att ditt band blev riktigt bra på.Grå mocka från fluco hade nog varit grymt.
Edit: Du hann före, hehe! Flucos har emellertid kantsöm och är riktigt fina imo.
Håller med - men vill du variera tror jag som sagt ett flucomocka kan bli grymt!Jag tycker att ditt band blev riktigt bra på.
Jag ska absolut kika på Fluco, stort tack för tipset!Håller med - men vill du variera tror jag som sagt ett flucomocka kan bli grymt!
Kul att se banden poppa upp lite varstans, faktiskt. Folk verkar nöjda med dem - men vill inte tipsa om dem, då jag själv inte är förtjust i när folk tipsar om grejer de själva säljer.
Ett gammalt hederligt Tropic band hade suttit bra på den där - jag får lite marina vibbar (måste vara det blåa i tavlan) när jag ser klockan Kika annars hos någon läderslöjdare? Jag beställde nyligen ett ljusbrunt Cordovan av jankoxxx här på forumet som kommer sitta på SherpanDu har inga tips på band som skulle kunna bli bra på denna?
Jag har haft lite tankar på tropic med men är inget stort fan av den typen av band. Fina att se på dock!Ett gammalt hederligt Tropic band hade suttit bra på den där - jag får lite marina vibbar (måste vara det blåa i tavlan) när jag ser klockan Kika annars hos någon läderslöjdare? Jag beställde nyligen ett ljusbrunt Cordovan av jankoxxx här på forumet som kommer sitta på Sherpan
Kom och tänka på detta från Colareb också.. Har inte hunnit prova detta men ser trevligt ut. Bra färg osv..Jag har haft lite tankar på tropic med men är inget stort fan av den typen av band. Fina att se på dock!
Jag har köpt en del Cardovan av Jankoxxx med, riktigt trevliga faktiskt.
Det där var riktigt fint, det måste jag kolla upp. Stort tack!Kom och tänka på detta från Colareb också.. Har inte hunnit prova detta men ser trevligt ut. Bra färg osv..
Colareb 18mm Spoleto Stitching Swamp Leather Watch Strap for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Colareb 18mm Spoleto Stitching Swamp Leather Watch Strap at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Nu har du postat den där så mycket att jag börjar ångra att jag sålde den. Den är bra den där!Välbehållen 49-åring!
Stort tack och ledsen för det haha!Nu har du postat den där så mycket att jag börjar ångra att jag sålde den. Den är bra den där!
Japp, överlag dumt att sälja!Nu har du postat den där så mycket att jag börjar ångra att jag sålde den. Den är bra den där!
Kul tavla! Det kanske går att få en länk med raka ändar att passa denna ganska bra (för variation).Man måste ju posta i Movado-tråden nu när man ska gå med den hela mars. Gillar den riktigt mycket!
Vet att det finns länk till Zeniths motsvarighet, AutoSport. https://www.wristclassics.com/product-page/kopie-von-zenith-autosport-luxe-automatik-28800-steel. Så det borde finnas även för Movadon...bara börja leta @StaafenKul tavla! Det kanske går att få en länk med raka ändar att passa denna ganska bra (för variation).
Vet att det finns länk till Zeniths motsvarighet, AutoSport. https://www.wristclassics.com/product-page/kopie-von-zenith-autosport-luxe-automatik-28800-steel. Så det borde finnas även för Movadon...bara börja leta @Staafen
Tack! Jag har faktiskt börjat kika lite efter länk, har sett en med och blev lite sugen. Tack för tipset!Kul tavla! Det kanske går att få en länk med raka ändar att passa denna ganska bra (för variation).
Tycker den där klockan växer mer och mer, grymt fin MovadoVälbehållen 49-åring!
Japp en 18k fullset från 1960Finns det fler som äger en Movado på KS?