Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Angermanagement skrev:För att jag tycker det är direkt pinsamt att vara så uppmärksamhetstörstande..
masterkiller skrev:Angermanagement skrev:För att jag tycker det är direkt pinsamt att vara så uppmärksamhetstörstande..
![]()
80talisten skrev:masterkiller skrev:Angermanagement skrev:För att jag tycker det är direkt pinsamt att vara så uppmärksamhetstörstande..
![]()
+1
John R skrev:1.
Klär du dig efter vilken klocka du skall bära?
2.
Väljer du klocka efter vilka kläder du bär?
3.
Inget av alternativen. Jag är en ( one watch guy) OWG eller skiter fullständigt i vilka kläder jag bär när jag väljer klocka för min klocka passar till allt!
4.
Jag har ett annat tänk när jag väljer klocka för dagen. Berätta gärna då
hur du tänker i ditt val?
John R skrev:Hur tänker du när du väljer vilken klocka du skall bära?
1.
Klär du dig efter vilken klocka du skall bära?
2.
Väljer du klocka efter vilka kläder du bär?
3.
Inget av alternativen. Jag är en ( one watch guy) OWG eller skiter fullständigt i vilka kläder jag bär när jag väljer klocka för min klocka passar till allt!
4.
Jag har ett annat tänk när jag väljer klocka för dagen. Berätta gärna då
hur du tänker i ditt val?
Lätt att säga när man jobbar i helvitt?!Undersköterskan skrev:Nr 3 här också, struntar fullständigt i vilka kläder jag bär till klockorna.![]()
Haha, lätt!! Eller så får Du köra kläder i helguld också..?!Målarn skrev:3an.. när gulgulds GMTn kommer, så kommer den att passa till ALLT enligt mig :mrgreen:
yonsson skrev:Inget av det stämmer på mig, så nr4 då kanske...
Jag har nämligen under 99% av alla dagar helsvarta kläder på mig, sedan cirka 5 år tillbaka. De flesta klockorna jag äger har dessutom svart urtavla. Med andra ord är matchningen helt irrelevant eftersom allt matchar med helsvart.
Snarare blir det så att jag väljer klocka utifrån aktivitet och humör.
yonsson skrev:Inget av det stämmer på mig, så nr4 då kanske...
Jag har nämligen under 99% av alla dagar helsvarta kläder på mig, sedan cirka 5 år tillbaka. De flesta klockorna jag äger har dessutom svart urtavla. Med andra ord är matchningen helt irrelevant eftersom allt matchar med helsvart.
Snarare blir det så att jag väljer klocka utifrån aktivitet och humör.
Camo00 skrev:Haha, lätt!! Eller så får Du köra kläder i helguld också..?!Målarn skrev:3an.. när gulgulds GMTn kommer, så kommer den att passa till ALLT enligt mig :mrgreen:
Det var ju Adidas guldställ jag syftade på!!:mrgreen:Målarn skrev:Camo00 skrev:Haha, lätt!! Eller så får Du köra kläder i helguld också..?!Målarn skrev:3an.. när gulgulds GMTn kommer, så kommer den att passa till ALLT enligt mig :mrgreen:
Hahah nej nej Camo, det blir för mycket då!! Kommer köra Adidas ställ :mrgreen:
Dubbes skrev:Skulle säga 4.
Tar den klockan som råkar ligga närmst när jag ska dra. Förutom på onsdagar då jag kör min Rado.
Rado-Onsdag. Klassiskt begrep.
Skulle man kunna tro. Snyggast klädda yrket för övrigtaxa skrev:Begravningsentreprenör?
Viggen skrev:Eftersom jag är diagnostiserad med högfunktionell autism
yonsson skrev:Viggen skrev:Eftersom jag är diagnostiserad med högfunktionell autism
Det måste varit ett tag sedan du fick den diagnosen. Den diagnosen försvann väl 94 när DSM-IV släpptes?
I maj får du läsa på igen, för då släpps DSM-V med nya definitioner och då försvinner nog asperger igen
Har arbetat med ungdomar med diverse diagnoser under mitt arbetsliv och skulle nog själv kunna ge mig asperger och ODD (obsessive defiant disorder). Ibland med en släng av OCD och oftast med lite ADD![]()