Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillade window licker så det får man ju spana in. Tack för tipset!Någon som gillar nya apex twin, som efter 12 år släppt nytt..
Jag tycker ta mig f*n att varenda låt på de albumet är grym! Riktigt bra jobbat av grabbarna!Njuter .....
Jag tycker ta mig f*n att varenda låt på de albumet är grym! Riktigt bra jobbat av grabbarna!
Det finns absolut en chans att jag åker dit. Vi är ett gäng som försöker prata ihop oss för att se till att det blir av! Du ska dit antar jag?Sjukt bra skiva , håller med dig !
Ska du se dom 8 nov i Gbg ? [emoji2]
Det finns absolut en chans att jag åker dit. Vi är ett gäng som försöker prata ihop oss för att se till att det blir av! Du ska dit antar jag?![]()
http://open.spotify.com/track/6N8GRBzGcppbhTBBeZuHq6
Ganska trevlig musik
Basement Jaxx - Never say never
Kan vara världens bästa låt, Graceless med The National.
Och för att visa bredden på min musiksmak
Från ett av de bästa albumen jag någonsin hört, Freddie Gibbs - Cocaine Piñata, producerat av Madlib. Älskar alla 70-tals samplingar.
Hehe.. du glömde Harold´s...
Broken är den bästa låten på plattan..