Kaxigt att köra dubbeltramp i högklackat.En ren och skär fröjd på alla sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaxigt att köra dubbeltramp i högklackat.En ren och skär fröjd på alla sätt
Lite sen post, men ja! Hans platta 'Benji' är ju grym, men en av hans tidigaste verk som Sun Kil Moon 'Ghosts of the Great Highway' är sinnessjukt bra.Mark Kozelek (Sun Kil Moon, Red House Painters) - Någon annan som lyssnar på denna genialiske man?
![]()
Fredag o dax för fest
Lagom fet helg.. Blir Alan fitzpatrick m.fl på fredagen, lördag blir det Olander. Själv?
Har lyssnat på Ghost som en dåre senaste dagarna... att jag inte fastnat tidigare?!Ghost har släppt en ny singel från sin kommande EP "Popestar", förbannat bra på ren svenska!
Första plattan är fortfarande bäst!Har lyssnat på Ghost som en dåre senaste dagarna... att jag inte fastnat tidigare?!
Mitt första möte med Ghost var när de var förband till In Flames (typ hösten 2010 tror jag). Hade då aldrig hört dem utan bara sett dem på bild och dömt ut som "löjliga". Men efter den konserten var jag frälstHar lyssnat på Ghost som en dåre senaste dagarna... att jag inte fastnat tidigare?!
Lyckades inte övertala någon av mina vänner att dra på Olander så blev Morillo ist. Hur var det på Nobelberget?Lagom fet helg.. Blir Alan fitzpatrick m.fl på fredagen, lördag blir det Olander. Själv?
Var riktigt fett, bland de bättre svenska spelningar man varit på i år. Vassare än hans senaste spelning på södra teatern.Lyckades inte övertala någon av mina vänner att dra på Olander så blev Morillo ist. Hur var det på Nobelberget?
Morillo var nice, kan dock inte säga samma sak om publiken...
Underbart. Mer New Order till folket. De var bra duktiga på att göra b-sidor med kvalitet... Till exempel (som jag tidigare har postat) Everything's Gone Green som blev populärare än a-sidan.fredag strax