• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

daveid

Cartier
2-Faktor
Kände bara för att dela med mig av denna. :D Är ganska ensam i umgängeskretsen (av de som är i min ålder) med att gilla den här typen av musik. (lyssnar oftast på nyare musik dock)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Liten tröst när man inte kunde komma loss nu till BPM i Mexiko. Tale Of Us kommer i februari också väl? Btw så kommer BPM till Portugal i september!
Stämmer! 17/2. Satan, Jonas Rathsman värmer, chef. Klämmer in det också.
Awakenings 14 april kan man nog klämma in också.. Adam Beyer/Joseph Capriati samt Ben Klock/Marcel Dettmann, hårt..
 

X-san

Omega
Jag är jävligt osvår när det kommer till musik. Föredrar tydliga melodier och enkel istrumentering. Ibland distade gitarrer, ibland akustiskt. Gärna en butter britt som sjunger också. Gärna från Manchester. Gärna Liam Gallagher. Typ så här:


Man önskar att nästa generation också fick uppleva hur det var att växa upp med riktiga MTV & den svenska versionen ZTV.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Klassiskt album anno MCMLXXIV.
image.png
 
Senast ändrad:

EssexX

Panerai
2-Faktor
Kikar sällan i den här tråden, det är dumt. Kommer kul tips ibland.
Men gammal man gör så gott han kan. Bidrar med några sköna från de senaste åren:

2013 Claptone

2014 16 bit Lolitas

2015 Milan Euringer

2016 Deadmau5

2017 Midland
 
Topp