• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag måste utfärda en varning till känsliga läsare!











image.jpg
 

Randel

Cartier
Kul tråd! Jag har pysslat med musik hela livet (inte professionellt, men dock) och lyssnar otroligt mycket på musik dagarna i ända. Jag hänger på hiphop-temat med lite gammal skön musik med Ice Cube etc. Cheesy video, som de flesta gangsta-videos :bag:

Live-version av "The next episode" med Snoop, Dre och Nate Dogg (R.I.P.) från "Up in smoke"-turnén.


Såg att någon annan postat något med Mos Def, så här kommer en till, hoppas den inte redan postats i tråden.
 

Nexus

Panerai
10 sidor av pop och en gangsterrappande groda med keps... Är det bara jag som är en hård synthar på det här bygget?
 

Jens

Greedo
Vill hylla ett av de bästa banden genom tiderna nämligen Thin Lizzy! Kommer på mig själv med att sakna Phil Lynnott då och då fortfarande trots att det är många år sen han lämnade oss efter ett alldeles för kort liv.
Deras platta "Thunder and Lightning" håller jag som en av bästa albumen i historien.
Ett smakprov, lyssna och njut!



J
 

Glusch

Cartier
Snubblade över en låt för ett tag sedan som jag sedan dess spelat allt för många gånger:

Vet inte vad det är, men det är något med den som gör den alldeles underbart bra.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Tidig Clipse producerat av Pharell. Hade denna inspelad på kassett (jävlar vad gammal jag känner mig nu) från P3 Soul och jag vill minnas att den gick varm i bandspelaren :)

 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
..ooooch när man ändå är inne och svänger i tråden.


känns som NY är tillbaka på allvar. vem blir näst på tur att släppa nytt? Ja Rule? Fat Joe? Onyx? haha

Edit: lite mindre OT, tror mig spotta en helguld AP RO på länk på herren i leopard/rött. rätta mig gärna om jag har fel.
 
Topp