Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När Varg var i farten! . Såg dem 2007/2008 på Malmöfestivalen - undergångsstämning på hög nivå!Jag måste utfärda en varning till känsliga läsare!
Varg? Det där får du allt bakläxa påNär Varg var i farten! . Såg dem 2007/2008 på Malmöfestivalen - undergångsstämning på hög nivå!
När Varg var i farten! . Såg dem 2007/2008 på Malmöfestivalen - undergångsstämning på hög nivå!
Varg? Det där får du allt bakläxa på
Självförvållat var ordet. Riktigt intressant kille det där, och musik hade han bra koll på.Precis det där var ytterst självförvållat och mycket tragiskt.
Nu minns jag... var det inte "Dead" som tog livet av sig - sedan tog Öystein bild på det?Precis det där var ytterst självförvållat och mycket tragiskt.
Riktigt härlig musik du länkat i tråden.ASAP Rocky - Peso
Bara måste vara magisk!
Åh, tyckte Grindin' med Clipse vart den fetaste hipetihoppen jag hade hört när den komTidig Clipse producerat av Pharell. Hade denna inspelad på kassett (jävlar vad gammal jag känner mig nu) från P3 Soul och jag vill minnas att den gick varm i bandspelaren
Åh, tyckte Grindin' med Clipse vart den fetaste hipetihoppen jag hade hört när den kom
Grym låt! Kul tråd det här, KS medlemmar har bra musiksmak
Lyssnar inte på liknande musik annars men alla Igors verk är ju kungliga!Får väcka tråden med lite Igor!